Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارشناسان سایت موراکو نیوز در تازه ترین اظهار نظر خود گفتند که مهدی طارمی بهترین گلزن فوتبال ایران  و ستاره الغرافه قطر به دیدار برابر مراکش نمی رسد واین موضوع از بار فنی ملی پوشان ایرانی در دیدار نخست این تیم در رقابت های جام جهانی روسیه کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش مهدی طارمی در تاریخ 8 ژوئن برابر لیتوانی دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته به طور کامل ریکاوری کند وحتی به بهبود نسبی برسد.

گفتنی است: رضا قوچان نژاد مهاجم هیرنفین هلند با توجه به مصدومیت طارمی در ترکیب ثابت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس روبروی استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد و بار دیگر پایین‌تر از منچسترسیتی قرار بگیرد. 

ساکا در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه هم بازی کرد اما نتوانست در زمینه گلزنی برای آنها موثر ظاهر شود و در پایان بازی هم در حالی توجه هواداران را به خودش جلب کرد که احساس دردی در پایش داشت و لنگان لنگان راه می‌رفت. 

این موضوع باعث شوخی هواداران و کاربران شبکه‌های اجتماعی با این ستاره انگلیسی شد، چرا که او در این فصل بارها به دلیل مصدومیت و احساس درد نتوانسته است تیمش را همراهی کند و به نظر می‌رسد که آنها دیگر از این وضعیت خسته شده‌اند. 

یکی از کاربران در این باره نوشت:« ساکا شیرجه‌ای زد و پس از پایان بازی هم لنگان لنگان بیرون رفت، مثل این که بگوییم آب خیس است.» 

هنور مشخص نیست که آیا مصدومیت ساکا جدی است یا مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای حساس پیش رو و خصوصا بازی چهارشنبه شب برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

دیگر خبرها

  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • بازگشت شکوهمند طارمی؛ ستاره ایرانی در نقش منجی
  • طارمی در راه انتقال به اینتر عربستان!