Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:33:11 GMT

۲ نفر در حوادث رانندگی ملایر جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۳۸۵۰

۲ نفر در حوادث رانندگی ملایر جان باختند

سرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی برون شهری شهرستان ملایر به وقوع پیوسته که در پی این دو حادثه یک نفر عابر پیاده و یک نفر راننده خودروی سواری جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در تصادف نخست، دو خودروی سواری پراید و پژو و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد که راننده پراید در دم فوت و در تصادف دوم نیز راننده خودروی سواری با یک عابر پیاده ۶۵ ساله برخورد، عابر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی بخشی بیان کرد: علت تصادف اول بی توجهی راننده سواری و تجاوز به چپ و بی احتیاطی از جانب راننده پژو به علت عدم رعایت فاصله طولی و تصادف دوم به علت عدم توجه به جلو  و سهل انگاری در حین رانندگی تشخیص داده شده است.

رئیس پلیس ملایر گفت: پیشگیری از وقوع هر گونه تصادف با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی میسر خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری ۴ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود علی بخشی گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه با سارقان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چند مرحله در سطح شهرستان ملایر اجرا و در همین راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترلی، ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ علی بخشی بیان کرد: در ماموریت دیگری سارق کابل های انبار، موتور برق و ترانس نیز شناسایی و دستگیر که متهم در تحقیقات صورت گرفته و بازجویی های تخصصی به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی عنوان  کرد: در ادامه این طرح، ماموران ۳ نفر سارق لوازم و قطعات داخل خودرو را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که نامبردگان در تحقیقات فنی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

کد خبر 4319161

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف فرماندهی انتظامی همدان ملایر راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز شهرکرد مشهد یاسوج گرگان شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه