Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@16:45:36 GMT

پنج بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش هلندی هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۹۵۶۸

پنج بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش هلندی هستند

به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند یکی از غایبان بزرگ جام جهانی 2018 روسیه است.

با وجود این که "لاله‌های نارنجی" در روسیه حضور ندارند اما هواداران فوتبال در این کشور می‌توانند تا حدودی شاهد حضور خود در این رقابت بزرگ باشند، چرا که تیمی در روسیه به سر می‌برد که پنج بازیکن آن در هلند متولد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش که حریف نخست ایران در جام جهانی 2018 روسیه است رنگ و بوی هلندی دارد چرا که پنج بازیکن این تیم که از بازیکنان کلیدی هم هستند در هلند متولد شده‌اند.

مبارک بوصوفه، حکیم زیخ، کریم الاحمدی، نورالدین امرابط و سفیان امرابط ، پنج بازیکن سرشناس و کلیدی تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش هستند که از پدر و مادری مراکشی در هلند به دنیا آمده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که در تیم‌ ‌ملی مراکش بازی کنند.

جدال نخست این تیم آفریقایی در جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است و این دیدار روز جمعه برگزار می‌شود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هلند جام جهانی روسیه فوتبال رقابت مراکش ایران پدر بازی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال رقابت روسیه مراکش هلند پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فاینورد مقابل نایمخن از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز فینال جام حذفی فوتبال را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه جام معتبری را فوتبال هلند جشن بگیرد.

کد خبر 6084879 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها