Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@04:17:11 GMT

مردم زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۷۵۸۰

مردم زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم جشن گلریزان نشان محبت که در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: کمک به بازسازی ستاد عتبات عالیات به یک هدف بسیار بزرگ در جامعه تبدیل شده و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم ایران دارد و این در حالی است که سایر کشورهای عربی حتی اجازه احداث یک حسینیه را در کشور خود نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توجه به ائمه اطهار علیهم‌السلام به ویژه امام حسین علیه السلام نشان از فراگیری یک مکتب جهانی دارد و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نیز نشان از یک اعتراض جهانی به استکبار و دشمنان اسلام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که کشورهای عربی منطقه "بله، قربان" گوی آمریکا شده‌اند و تمامی کشورهای جهان به ایالتی از ایالتهای آمریکا تبدیل شده و تمامی برنامه‌ها و تصمیم‌گیریهای این کشورها با دخالت آمریکا انجام می‌شود.

عاملی تصریح کرد: ملت ایران تنها کشوری است که خود برای ملت و مملکت خود تصمیم می‌گیرد و این موضوع برگرفته از الگوی حضرت سیدالشهدا است که در برابر ظالم تسلیم نشد و این تفکر باعث شده است که 1400 سال استکبار جهانی خون مردم شیعه را بریزد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ولایت فقیه توانسته است در مقابل دشمنان اسلام و تشیع ایستادگی کند که در واقع ولایت فقیه ظهور غیرت الهی بوده و نجات دهنده اسلام است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مساعدت مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات صرفا در بحث عمرانی و دیوارسازی نیست بلکه کمک به توسعه و گسترش تفکر مکتب حضرت سیدالشهداست.

عاملی اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش روزافزون جنگ روانی علیه اسلام و تشیع هستیم که متاسفانه صدا و سیمای ایران نمی‌تواند در مقابل با جنگ روانی عملکرد مطلوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از جنگهای روانی که اخیرا علیه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده حاصل تفکر اتاق فکر صهیونیست و آمریکاست که در صدد تخریب این نهاد مردمی و انقلاب هستند.

امام جمعه اردبیل گفت: بنده شخصا هر سال زکات فطریه خود را به افراد نیازمند می‌دادم ولی امسال باتوجه به تخریب گسترده که علیه کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته زکات خود را به این نهاد مقدس پرداخت می‌کنم و از عموم مردم نیز تقاضا می‌کنم که زکات فطریه خود را به کمیته امداد پرداخت کنند.

901

سیدحسن عاملی اردبیل نماینده ولی فقیه امام جمعه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اردبیل نماینده ولی فقیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد