Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@07:36:26 GMT

مهلت انتخاب رشته ارشد تمدید نشد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۱۰۷۸

مهلت انتخاب رشته ارشد تمدید نشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۵۶ درصد داوطلبان مجاز در آزمون ارشد خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته ساعت ۲۴ امروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ماه پایان می‌پذیرد.
به گزارش صدای ایران دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: مهلت انتخاب رشته‌محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که مجدد و برای بار دوم تمدید شده بود، ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه (۲۴ خرداد ماه) پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های خود اقدام ننموده‌اند، می‌توانند با توجه به اطلاعیه‌ های مربوط به اصلاحات دفترچه انتخاب رشته این آزمون بخصوص دفترچه شماره ۵ که روز گذشته منتشر شد و اعلام کدرشته محل‌های جدید، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل از کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز پنج شنبه ۲۴ خرداد تعداد ۳۲۲ هزار و ۵۷ داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های خود اقدام نموده‌اند. به عبارتی دیگر بیش از ۵۶ درصد داوطلبان در این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند.
توکلی یادآور شد: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحیه های منتشر شده، نسبت به ویرایش اطلاعات فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کنکور انتخاب رشته آزمون ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳

اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح زیر»، به اطلاع می‌رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دواطلبان می توانند برای برای مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری(ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ شروع شد