Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@19:42:34 GMT

کیفیت تشکل‌های دانشجویی مهمتر از کمیت آنها است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۰۱۷۰

کیفیت تشکل‌های دانشجویی مهمتر از کمیت آنها است

دبیرکل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، رویکرد تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات دانشجویان، دانشگاه و جامعه عنوان کرد.

کیوان عاصم درگفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره رویکرد فعلی تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در دوره قبل مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی کمیت بر کیفیت ارجحیت داشت و تشکل‌های فرمایشی و مجیزه گو افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و اداره تشکل‌ها، کیفیت جای کمیت را گرفته، درست است که کمیت تشکل‌های یک دانشگاه هم اهمیت دارد اما باید ببینیم آیا تشکلی که راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند در مرتفع‌سازی مشکلات دانشجویان، ارتقا دانش و فرهنگ دانشجویان کمک می‌کند؟ و از همه مهمتر اینکه چقدر نسبت به مسائل پیرامون خود حساس است؟

دبیر کل مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر بحث‌ها کاربردی شده، محوریت فعالیت‌ها و برنامه‌ها کارگاه‌های آموزشی شده است و سیاست‌ها به این سمت رفته که تشکل‌ها انتقادهای سازنده همراه با ارائه راهکار مناسب برای مشکلات مطرح کنند.

وی در پایان گفت: تشکل‌ها قطعا این فضا را بیشتر می‌پسندند و اطمینان دارم اگر این روند استمرار داشته باشد، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، بیشتر از پیش پویا و تاثیرگذار خواهند شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم