Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:40:51 GMT

ساخت جاده ممسنی – قائمیه

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۲۴۵۳۲

ساخت جاده ممسنی – قائمیه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایوبی فرماندار ممسنی اظهار کرد: ساخت جاده ۴ خطه ۴۵ کیلومتری ممسنی – قائمیه، شهریور به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۳۳ کیلومتر از این جاده در حوزه استحفاظی ممسنی قرار دارد، اضافه کرد: ۲۷ کیلومتر این جاده ساخته شده و ۶ کیلومتر آن در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوبی تصریح کرد: ساخت جاده ممسنی – قائمیه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: همچنین برای ساخت جاده ۳۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

تکمیل جاده ممسنی – قائمیه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران

تین نیوز

 رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی مازندران در طول یک سال گذشته ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل اجرا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، محسن یمینی عنوان کرد: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محورهای استان از جمله محورهای; کمربندی غربی قائمشهر، آمل _ محمودآباد، آمل _ بابل، قائمشهر _جویبار، ساری_قائمشهر، کمربندی نکا، محور سوادکوه و مناطق پرتگاه ی محور هراز به طول ۳۰ کیلومتر اجرایی شد.

یمینی ارتقا امنیت جاده ها را مهمترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تأکید کرد: با توجه به تردد سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر در جاده های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکارسازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه ای از دیگر برنامه های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود