Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران؛ "فاطمه فکوریان قهوه چی" بخشدار مرکزی ری به همراه کارشناسان این نهاد به منظور آشنایی بیشتر و بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات روستاهای تابعه بخش مرکزی از روستای صالح آباد شرقی بازدید میدانی به عمل آورد.

در این بازدید میدانی که به همراهی “رضایی" رئیس شورای اسلامی بخش، سرپرست دهیاری، اعضای شوراهای اسلامی و برخی از اهالی و معتمدین روستا انجام شد بخشدار مرکزی در جریان فعالیت ها و پروژه های عمرانی انجام شده و یا در حال اجرای این روستا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین در این بازدید دهیار و اعضای شوراهای اسلامی به بیان اهم مسائل و مشکلات این روستا از قبیل معزل دکل های برق فشارقوی، ادامه روند تکمیل ساختمان دهیاری و اصلاح معبر اصلی روستا(۱۶متری کلهر) پرداختند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق رئیس شورای اسلامی شوراهای اسلامی مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۳۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • «ابیانه» یاقوت فلات مرکزی ایران/ سودای جهانی شدن محقق می‌شود؟
  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا