Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@07:02:48 GMT

تیم دو و میدانی بانوان فارس بر سکوی سوم کشور ایستاد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۶۸۴۲

تیم دو و میدانی بانوان فارس بر سکوی سوم کشور ایستاد

شیراز- ایرنا- نایب رئیس هیات دو و میدانی فارس گفت: تیم فارس در رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بر سکوی سوم ایستاد.

شهین شیبانی، پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پایان این بازی ها که به میزبانی شهر مشهد برگزار شد، تیم خراسان رضوی با چهار طلا، چهار نقره و سه برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم تهران با چهار طلا، چهار نقره و 2 برنز نایب قهرمان شد و فارس هم با 2 نشان طلا، 2 نقره و یک برنز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این رقابت ها الناز کمپانی از فارس در ماده 100متر با مانع مدال طلا را بر گردن آویخت و سارا ندافی از فارس، نشان نقره را به خود اختصاص داد.
همچنین در ماده پرتاب وزنه، مریم نوروزی از فارس به نشان طلا دست یافت و تیم فارس در ماده 4 در 100 متر امدای بر سکوی دوم ایستاد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني بانوان انتخابي تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت دو و میدانی استان همدان با اشاره به پیگیری‌ها و نامه نگاری‌های این هیئت از زمستان پارسال با فدراسیون دو و میدانی ایران برای معرفی حمیدرضا زورآوند و آرمین شاه ملکی به فدراسیون دو و میدانی ترکیه برای حضور در جام جهانی پیاده روی انجام شد، گفت: متاسفانه در این مدت نامه‌ای از کشورمان ارسال نشده بود.

مسعود بنوان افزود: هیئت دو و میدانی استان همدان اوایل فروردین امسال یک دوره مسابقه رکوردگیری با حضور همه نامداران و قهرمانان پیاده روی کشور در پیست ورزشگاه شهدای قدس برگزار کرد و این ۲ ورزشکار ملی پوش با وجود برگزاری مسابقه در ماه مبارک رمضان، رکورد‌های مناسبی را ثبت کردند.

او همچنین گفت: هزینه اعزام دوندگان همدانی به جام جهانی ترکیه ۴۰۰ میلیون ریال است که به سختی این مبلغ را تامین کردیم و فدراسیون امروز نامه درخواستی را ارسال کرده و امیدواریم مجوز هر ۲ دونده صادر شود چرا که ماه‌ها تمرین فشرده داشته اند و رویای آنها رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

رئیس هیئت دو ومیدانی همدان با اشاره به اینکه پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: منتظر پاسخ مسوولان برگزاری این مسابقات هستیم و اگر اعزام صورت نگیرد، یک اتفاق تلخ در تاریخ ورزش دو و میدانی رقم خواهد خورد.

حمیدرضا زورآوند رکورددار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر و قهرمان بی رقیب کشور در چند سال گذشته و نماینده شایسته استان در المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی است و آرمین شاه ملکی رکورددار جوانان کشور و دارای سابقه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان است.

جام جهانی پیاده روی دوم اردیبهشت امسال با شرکت بهترین دو و میدانی کاران این ماده المپیکی در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی کارشناس گردشگری کشور از روستای تاریخی پالنگان
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایمان محمدی به نشان برنز رسید
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • ناهید کیانی به نشان طلا دست یافت/ نصیری برنز گرفت
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • عکس قهرمانی زارع با شال خادمی امام رضا (ع)
  • درخشش آزادکاران مازندرانی در رقابت های آسیایی بیشکک قرقیزستان