Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جشنواره ملی گیلاس در اشنویه آغاز بکار کرد.

ایران آنلاین /«اسعد خضری» فرماندار اشنویه در سومین جشنواره کشوری گیلاس گفت: سیمای اشنویه، کشاورزی است و در بخش کشاورزی و باغداری تلاش‌های خوبی در شهرستان صورت گرفته و غیر از گیلاس، سیب اشنویه نیز در کشور دارای برند است. امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه جذب سرمایه گذار و گردشگر در این شهرستان را هموار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین جشنواره گیلاس از ۳۱خرداد تا اول تیر ماه در اشنویه با عرضه محصولات کشاورزی مختلف از جمله گیلاس و محصولات محلی این شهرستان برپاست./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر ادارات جهاد کشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرایند صدور اسناد خواستار شد.

او با اشاره به رفع موانع سنددار کردن اراضی کشاورزی برای ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سند رسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید کرد.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، روسای جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و شوراهای اسلامی و دهیاران هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرایند کاری صدور اسناد کشاورزی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • بیش از 1200 سند مالکیت زراعی در اشنویه صادر شده است
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد