Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون ورودی دوره‌ی آموزش تسهیل‌گری با حضور صدها داوطلب روز جمعه اول تیر ماه به‌طور همزمان در 11 شهر در 7 استان کشور، با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آزمون ورودی دوره‌ آموزش تسهیل‌گری با حضور صدها داوطلب روز جمعه اول تیر ماه از ساعت 10 تا 12 به‌طور همزمان در 11 شهر در 7 استان کشور، با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذربایجان غربی، لرستان، کردستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام استان‌هایی هستند که این آزمون در آنها برگزار خواهد شد.

از بین داوطلبان این آزمون،  140 داوطلب پذیرفته‌شده‌ نهایی پس از انجام مصاحبه به تهران اعزام می‌شوند و از سوی بنیاد برکت به‌طور رایگان در دوره‌های آموزشی تخصصی شرکت خواهند کرد.

پذیرفته‌شدگان در مجموع یک دوره‌ آموزشی یک ماهه را پشت سر گذاشته و سپس در صورت موفقیت در ارزیابی تخصصی، برای اجرای طرح آسمان در مناطق هدف استان‌های مختلف با بنیاد برکت همکاری خواهند داشت.

وظیفه‌ اصلی این تسهیل‌گران آماده‌سازی افراد جویای شغل برای کسب دانش و مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار است. پس از بهره‌مندی از این مهارت‌ها و توانمندی اجتماعی، تسهیلات لازم از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اختیار متقاضیان کار قرار می‌گیرد تا به لحاظ اقتصادی نیز شرایط کافی را برای فعالیت و اشتغال پیدا کنند.

این تسهیل‌گران که رابطه‌ استخدامی با بنیاد برکت نخواهند داشت، به عنوان افراد توانمند محلی و آشنا با جنبه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مناطق هدف، می‌توانند با رویکرد علمی و روز به فرآیند اشتغال، نقش مهمی در پایداری مشاغل ایجادشده داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کشور اقتصادی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد