Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته کارگران فضای سبز منطقه 11 شهرداری کرج به‌دلیل عدم دریافت سه‌ماه از حقوق خود مقابل ساختمان شهرداری مرکزی کرج تجمع کردند.

در همین رابطه، مرتضی جبه‌داری (مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه 11 کرج) به ایلنا گفت: کارگران مورد بحث، نه طرف قرارداد با شهرداری بلکه پیمانکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قرارداد، پیمانکار موظف به تامین مالی دو ماه حقوق کارکنان طرف قرارداد خود است. به علاوه، روال کار اینگونه است که پیمانکار موظف به ارائه صورت وضعیت اقداماتش به مسئولان مربوطه در شهرداری است.  

مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه 11، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار صورت وضعیت فروردین و اردیبهشت را تاکنون ارائه نکرده، از شهرداری هم هزینه‌ای دریافت نکرده است. معمولا پروسه ارائه صورت وضعیت یک‌هفته به طول می‌انجامد. از این بابت، خود شهرداری راسا و به‌صورت علی‌الحساب، امروز اقدام به پرداخت معوقات مزدی فروردین و اردیبهشت کارگران مذکور می‌کند. در رابطه با ماه خرداد نیز، ابتدا باید مشکلات دوماه قبل آن را رفع و رجوع کند تا بتوان درباره خرداد کاری کرد.  

وی افزود: البته جدا از معوقات مزدی، سختی و فشار کار ازجمله دیگر مشکلاتی‌ست که کارگران به آن مبتلا هستند و اینکه پیمانکار به اشکال مختلف، از میزان تعیین شده دستمزد می‌کاهد.

جبه‌داری در پایان، تاکید کرد: البته تعلل‌ در ارائه صورت وضعیت و تامین حقوق کارگران موجب جریمه شدن پیمانکار خواهد شد چراکه چنین اقداماتی، مشکلاتی را در پیش‌برد اهداف تعیین‌شده کار ایجاد می‌کند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 11 کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی طهماسبیان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی در شهرداری منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد که ابعاد المان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بیش از ۸ متر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را این مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ المان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مطلوبی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، بیان کرد: این یادمان به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد تا فضاسازی خوبی در پارک فدک ایجاد شود.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاکسپاری شد و بعد از آن اقدماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این المان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق