Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - فرماندار خرم آباد گفت: طرح زيرگذر بهارستان واقع در جنوب شهر خرم آباد تا پايان نيمه اول امسال به بهره برداري مي رسد.

اسد عبداللهي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پيمانکار اين طرح قرارگاه خاتم الانبيا (ص) و کارفرماي آن شهرداري خرم آباد است که اين طرح تاکنون 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اجراي اين طرح هزينه هاي اجتماعي بسياري براي پيمانکار داشته و معارضان محلي موجب کندي روند طرح شده بودند، اظهار داشت: با توجه به اينکه شهرداري توان پرداخت تعهدات خود را نداشته بيش از 20 ميليارد ريال از اعتبارات تملک سرمايه اي استان به پيمانکار پرداخت شد.
فرماندار خرم آباد تاکيد کرد: شهرداري به عنوان کارفرما مکلف است تمام تعهدات خود را اجرا کند اما در حال حاضر براي تسريع و بهره برداري طرح، اين ميزان به قرارگاه پرداخت شده است.
عبداللهي همچنين انتقال خطوط فاضلاب، گاز و آب را از ديگر مشکلات طرح بهارستان دانست و گفت: اين مسايل نيز حل شده و طرح در مراحل پاياني است.
وي ادامه داد: تقاطع غيرهم سطح ميدان بهارستان خرم آباد به طول يکهزار و 400 متر، عرض محور 80 متر و عرض زيرگذر 30 متر با 2 دوربرگردان در نظر گرفته شده است.
وي گفت: برآورد اعتبار اوليه براي اجراي اين طرح 700 ميليارد ريال بوده که با توجه به مدت زمان اجراي آن، اين ميزان افزايش يافته است.
به گزارش ايرنا طرح زيرگذر بهارستان با يکهزارو 240ميليارد ريال اعتبار در سال 93 کلنگ زني شد و مي بايستي در 24ماه به بهره برداري مي رسيد.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران