Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از کاربران با انتشار توییت هایی مدعی شده اند که علیرضا نقویان فرزند خطیب منتقد مشهور ناصر نقویان که چندی پیش به دلیل مخالفت با حجاب اجباری خبرساز شده بود از همسر خود طلاق گرفته است. با این که هنوز نقویان در این باره صحبتی نکرده است، همه تصاویر همسر خود را از صفحه شخصی اش پاک کرده است.

وبگردی فردا: برخی از کاربران با انتشار توییت هایی مدعی شده اند که علیرضا نقویان فرزند خطیب منتقد مشهور ناصر نقویان که چندی پیش به دلیل مخالفت با حجاب اجباری خبرساز شده بود از همسر خود طلاق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که هنوز نقویان در این باره صحبتی نکرده است، همه تصاویر همسر خود را از صفحه شخصی اش پاک کرده است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WQ5

منبع: فردا

کلیدواژه: نقویان طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!

مرد جوان وقتی دید همسرش رژیم غذایی خود را شکست و دوباره چاق شد، دیگر نتوانست او را تحمل کند. این زوج بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت کارشان به دادگاه خانواده تهران کشیده شد. این زوج هفته گذشته پس از چهار سال زندگی مشترک، تصمیم گرفتند برای همیشه از هم جدا شوند و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه خانواده ارائه کردند.

زن جوان وقتی مقابل قاضی قرار گرفت، درباره علت درخواست طلاق خود گفت: پنج سال پیش با مهرزاد آشنا شدم. همان زمان عاشق هم شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. مهرزاد، اما از همان دوران عقد به اندام من و وزنم خیلی حساس بود و اهمیت می‌داد. اوایل تصور می‌کردم در واقع به من توجه می‌کند. ولی بعد‌ها فهمیدم به خاطر خودش تا این حد به اضافه وزنم توجه دارد. چون خودش لاغر است، اجازه نمی‌داد از یک وزنی بالاتر بروم. مرتب مجبورم می‌کرد رژیم بگیرم. هر بار می‌خواستم غذا بخورم، زهرمارم می‌کرد. از بس که تعداد قاشق‌هایم را می‌شمرد.

مرتب به من تذکر می‌داد که امروز زیاد غذا خوردی، زیاد شیرینی خوردی و حواست باشد. خلاصه به هر سختی بود، مرا مجبور کرد رژیم بگیرم و وزنم خیلی پایین آمد. در همه این سال‌ها نیز سعی کردم وزنم را ثابت نگه دارم تا مبادا چاق شوم. بیشتر از همه هم استرس مهرزاد را داشتم. دیگر کم‌کم داشتم اعتماد‌به‌نفسم را از دست می‌دادم. تا این‌که تصمیم گرفتم برای خودم زندگی کنم. دیگر نمی‌خواستم طبق نظر و سلیقه مهرزاد به خودم سختی بدهم. برای همین دیگر رژیم نگرفتم. هرچقدر دلم می‌خواست غذا می‌خوردم. دیگر استرس مهرزاد را نداشتم.

تا این‌که کمی اضافه‌وزن پیدا کردم. بعد از آن دیگر نمی‌توانستم مهرزاد را کنترل کنم. هرشب غر می‌زد و ایراد می‌گرفت. تا این‌که آخرین بار به من توهین کرد و گفت، چون چاق شدی، دیگر نمی‌توانم تحملت کنم. خیلی شوکه شدم. این مرد به خاطر یک اضافه‌وزن ساده از من متنفر شد. من هم دیگر نمی‌توانستم او را تحمل کنم. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه از این مرد جدا شوم.

منبع: جام جم

tags # طلاق ، اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما