Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@09:19:52 GMT

شال کاوه آفاق رونمایی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۹۶۵۴۰

شال کاوه آفاق رونمایی شد +عکس

رکنا: دومین آلبوم این خواننده پاپ – راک در حالی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شده که این خواننده پیش‌تر آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» را دو سال پیش روانه بازار موسیقی کشور کرده بود و کنسرت‌های زیادی را نیز در تهران روی صحنه برده است.

آلبوم «شال» جدیدترین اثر رسمی آفاق در ده قطعه به نام‌های: شال، ملودی، باشگاه بازنده‌ها، امسال، تو، غم بی‌پایان، پرانتز، دل، منجی و مرز مرده منتشر شده است که آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود کاوه آفاق بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی توده فلاح ترانه سرایی است که ترانه یکی از قطعات این آلبوم را سروده و بقیه ترانه‌ها از سروده‌های خود آفاق است. آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد نیز در بخش تنظیم با این هنرمند Artist در آلبوم جدیدش همکاری کرده‌اند.

کاوه آفاق که در تمام کنسرت‌ها و اجراهای زنده‌اش با ساق‌بندهایی به زنگ پرچم ایران ظاهر شده است، این بار نیز در پوستر آلبوم جدیدش این ماجرا را تکرار کرده است تا بار دیگر میزان علاقه این خواننده به کشورش مشخص شود.

او درباره آلبوم جدید خود می‌گوید: «این آلبوم شامل چند کار قدیمی و پرخاطره من در کنار آثار جدید است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.»

مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم «شال» با صدای کاوه آفاق چهارشنبه 13 تیر ماه در شهر کتاب «ابن سینا» واقع در شهرک غرب از ساعت 16:30 الی 20 برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید شده است و از سوی پخش هنر Art اول روانه بازار Store موسیقی کشور شده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت هنرمند Artist خواننده هنر Art بازار Store موسیقی عکس خواننده کنسرت رونمایی عکس رکنا قتل وحید گردن ایران ازدواج دختر من حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۹۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!

شکیرا از جدایی از پیکه بسیار خوشحال و راضی است.

طرفداری | "از بند شوهر آزاد و رها شدم و حالا می‌توانم به کارهایم برسم." این بخشی از مصاحبه شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی در خصوص جدایی از پیکه است.

شکیرا در مصاحبه اخیر خود با جیمی فالون، در مورد آلبوم جدید خود "Las Mujeres Ya No Lloran" (زنان دیگر گریه نمی‌کنند) و چگونگی الهام گرفتن آن از جدایی اخیرش از جرارد پیکه صحبت کرده است. این خواننده سرشناس 47 ساله که از ازدواج با پیکه صاحب دو فرزند 9 و 11 ساله است توضیح می‌دهد که چگونه تعهدات زندگی زناشویی، زمان و انرژی او را برای تمرکز روی موسیقی محدود می‌کرد و اذعان داشت که او حالا بدون شوهر است و به همین دلیل، احساس آزادی می‌کند و می‌تواند بهتر روی کارش تمرکز کند.

به خاطر عامل شوهر، من وقت نداشتم. حالا بدون شوهر هستم. بله، شوهرم (پیکه) مدام مرا به پایین می‌کشید. حالا از بند شوهر آزاد و رها شدم. حالا می‌توانم واقعاً کار کنم.

با برداشتن این بار از روی دوش خود، شکیرا اولین آلبوم استودیویی کاملش را در هفت سال گذشته خلق کرده است. شکیرا زمانی که برای اولین بار این آلبوم را معرفی کرد، در بیانیه‌ای گفته بود:

ساختن این اثر هنری یک فرآیند کیمیاگری بود. در حین نوشتن هر آهنگ، خودم را بازسازی می‌کردم. هنگام خواندن آنها، اشک‌هایم به الماس تبدیل شدند و آسیب‌پذیری من به قدرت تبدیل شد.

مجله رولینگ استون در نقدی از این آلبوم نوشت:

در Las Mujeres Ya No Lloran، شکیرا بالاخره می‌تواند صفحه این دو سال پر فراز و نشیب را ورق بزند و دوباره خودش را معرفی کند؛ نه به عنوان شکیرا نامی در فوتبال یا نه یک شکیرایِ دلشکسته، بلکه شکیرایی مبارک، نماد پاپ بین‌المللی و قهرمان شکست‌ناپذیر.

بخشی از مصاحبه شکیرا با جیمی فالون در خصوص جدایی از پیکه

شکیرا در ادامه مصاحبه خود با جیمی فالون در برنامه The Tonight Show می‌گوید:

برای مدت زیادی ما را با دستوراتی در دست و بدون پایانی فقط به خاطر اینکه زن هستیم، به گریه فرستاده‌اند. ما باید درد خودمان را در مقابل فرزندانمان، در مقابل جامعه پنهان کنیم. ما باید به روشی خاص التیام پیدا کنیم.

فکر نمی‌کنم کسی حق داشته باشد به ما بگوید چگونه التیام پیدا کنیم. می‌دانید، هیچکس حق ندارد به یک گرگ ماده بگوید چگونه زخم‌هایش را لیس بزند. فکر می‌کنم که زنان حالا تصمیم می‌گیرند چه زمانی و تا کی گریه کنند. هیچکس نباید به ما بگوید چگونه با سختی‌های زندگی کنار بیاییم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه
  • رونمایی از سامانه‌ای جدید، در جهت رفع دغدغه فعالان بازار سرمایه