Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم « Fonzo » به کارگردانی جاش ترانک که به تازگی وارد مرحله پس از تولید شده، درباره آل کاپون، جنایتکار معروف تاریخ می باشد که حوادث گوناگونی را در زندگی پر فراز و نشیب اش به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مووی مگ در این باره نوشت: به نظر می رسد تام هاردی با بازی در نقش آل کاپون، برای تصاحب اسکار دورخیز بلندی کرده است!

تصاویر را با هم ببینیم:

 

پایان پیام/52.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت اوقات فراغت آمریکا دهه کرامت سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار ارزانی تصاویر عجیب آل کاپون تام هاردی گریم عجیب اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش

سریال بلیت یکطرفه جدیدترین سریال علی شادمان است و تصاویری از گریم متفاوت او منتشر شد. 

گریم جدید علی شادمان

دیگر خبرها