Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز اصفهان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: محمد صادقی برزانی، واقف نیک اندیش استان، بزرگترین بنیاد موقوفات کشور را در شهر بهارستان تاسیس و تا کنون 60 میلیارد تومان از اموال خود را وقف کرده است.
حجت الاسلام رضا صادقی افزود: وی وقف‌های زیادی از خود به یادگار گذاشته که مهم‌ترین آن ساختمانی 23 واحدی در مشهد مقدس و در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است که زائران نیازمند را بصورت رایگان اسکان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استخری در بهارستان ، ساختمانی 22واحدی و 63واحدی در بهارستان ، چندین ساختمان و مغازه در اصفهان از دیگر موقوفات این واقف نیک اندیش است .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: درآمد این موقوفات برای زوج های جوان، مدرسه و مسجدسازی، کمک به نیازمندان و محرومان، برپایی روضه سیدالشهدا و فعالیت های عام المنفعه خرج می شود.
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه آقای صادقی شش فرزند دارد و هر چهار دختر و دو پسر خود را صاحب خانه کرده است، افزود: وی فرزندان خود را متولی موقوفات خود کرده تا راه پدر را ادامه دهند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما وقف اموال ساختمان نیکوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به تعیین تکلیف و انحلال شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر گفت: شورای حل اختلاف وزارت کشور با برگزاری جلسه با انحلال شورای نسیم‌شهر موافقت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهارستان، عبدالله نوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به از حد نصاب افتادن شورای نسیم‌شهر گفت: با دستگیری برخی از اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به علت تخلفات صورت گرفته، شورا از اکثریت خارج شده و در سه ماه گذشته نیز جلسه‌ای برگزار نکرده است.

وی افزود: به دلیل رسمیت نیافتن جلسات و از حد نصاب خارج شدن شورا، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر در هفته‌های گذشته در استانداری تهران مطرح شد و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر دادند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

فرماندار بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، روز گذشته، رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و در صورت ابلاغ رسمی، استاندار تهران به عنوان قائم مقام جایگزین شورا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • واگذاری زمین به سه فرزندی‌ها در بهارستان به کجا رسید؟
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان