Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر "عیسی میرزایی" به عنوان فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه ارتش آذربایجان معرفی شد. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر "عیسی میرزایی" به عنوان فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه ارتش آذربایجان معرفی شد.

امیرسرتیپ دوم ستاد "عیسی میرزایی" که پیش از این فرماندهی تیپ 164 پیرانشهر در آذربایجان غربی را بر عهده داشت، به عنوان بیست و دومین فرمانده لشکر 21 حمزه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز معارفه شد و ضمن تودیع، از خدمات دو ساله امیر "غلامحسین ظهیر مالکی" در این سمت که به افتخار بازنشستگی نایل شد، قدردانی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، پادگان‌های مرند، مراغه و جلفا تیپ‌های داخل مجموعه لشکر 21 حمزه نظیر تیپ 121 تکاور تبریز از زیرمجموعه‌های لشکر 21 حمزه آذربایجان در حوزه نزاجا می‌باشند که لشکرهای نیروی زمینی ارتش در استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی را شامل می‌شود.

مقام معظم رهبری، لشکر 21 حمزه آذربایجان را یک لشکرِ عملیاتیِ با افتخار و مرکز فداکاری دانسته بودند که پسوند «آذربایجان» را برای نام لشکر 21 حمزه، یک پسوند افتخار آمیز نامیدند که باید مردم قدر آن را بدانند.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آن‌ها تیراندازی شده بود.

به گزارش مهر؛ امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آن‌ها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج