Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@17:36:33 GMT

جزئیات‌افزایش‌مستمری‌مددجویان‌بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۴۱۰۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش 14 درصدی مستمری مددجویان زیر پوشش این سازمان در ماه جاری اعمال می شود. ناطقان: انوشیروان محسنی بندپی گفت: مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی سال گذشته با بیشترین میزان رشد به میزان 3.4 برابر افزایش یافته است.
وی افزود: امسال نیز بر اساس مصوبه مجلس، 14 درصد میزان مستمری مددجویان افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محسنی اظهارکرد: طی سال‌های گذشته شاهد افزایش حمایت‌های دولت از کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بوده ایم به طوری که از ابتدای سال 96 میزان مستمری دریافتی مددجویان تحت پوشش این نهاد‌ها به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافت. وی افزود: پیش از این میزان مستمری دریافتی مددجویان بسیار اندک بود و با این مبالغ، معلولان با مشکلات مالی بی شماری مواجه بودند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص وضعیت مستمری دریافتی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 97 خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در سال 97، میزان مستمری مددجویان افزایش یابد و این روند افزایشی قابل توجه است. محسنی ادامه داد: همچنین امسال با هدف حمایت از مددجویان زیر پوشش برنامه، ساخت 57 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اشتغال و کارآفرینی نیز از سیاستها و برنامه های مهم این سازمان در سطح کشور است که بطور جدی پیگیری می شود.
وی گفت: سازمان بهزیستی در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون نفر از معلولان را در سطح کشور زیر پوشش حمایتی خود دارد.
منبع: فارس برچسب ها: سازمان بهزیستی ، مستمری مددجویان ، انوشیروان محسنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سازمان بهزیستی مستمری مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی شاخص امید است در حالی که در حوزه‌های دیگر کمتر شاهد این شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه و اراده محکم توانخواهان شایسته تقدیر است، افزود: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نشده بلکه امروز شاهد هستیم که این جامعه هدف به عرصه‌های بین المللی و ملی دست پیدا کرده‌اند و وظیفه مسؤولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنها است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش چشمگیر اداره کل بهزیستی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است.

عاملی با بیان اینکه گزارش‌ها در حوزه مسکن مددجویی بسیار امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رتبه سه کشور را در بحث پیشبرد نهضت ملی مسکن مددجویان داریم و در تلاش هستیم تا با هموار کردن مسیر رشد و تعالی توانخواهان و مددجویان یاریگر آنان در مسیرهای موفق۵یت باشیم.

کد خبر 6081205

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲