Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکاظم کروشات در خصوص این مشکل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۰ روز پیش شاهد کاهش شدید دبی آب رودخانه کرخه بودیم و موارد را به صورت آنی به مدیرعامل آبفای روستایی خوزستان، مدیریت امور آب جنوب غرب، بخشدار و فرماندار هویزه اعلام کردیم.

کروشات با اشاره به اینکه رودخانه به طور کامل خشک شده است، افزود: علت این موضوع برداشت بیس از حد آب در بالادست رودخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر چند لایروبی جنوب هویزه انجام شده ولی تاسیسات منطقه «یزد نو» با ۱۳ روستا دچار مشکل شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی هویزه در پایان عنوان کرد: آبرسانی به پنج هزار نفر مردم ساکن در این روستاها از امروز با تانکر انجام می شود.

کد خبر 4345913

منبع: مهر

کلیدواژه: آبرسانی تعاون روستایی خوزستان هویزه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر

وحید خرمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از آغاز رهاسازی آب ذخیره شده در پشت سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر برای آبیاری شالیزار‌های این استان خبر داد. 

او گفت: یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی تأمین آب کشاورزی است و شرکت آب منطقه‌ای گیلان هم هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت ماه، آب سد سفیدرود برای آبیاری شالیزار‌ها به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی خواهد شد.

گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد که آب حدود ۱۷۲ هزار هکتار آن تحت پوشش شبکه سد سفیدرود است. آب زراعی بقیه شالیزار‌های استان هم از آب بندان ها، رودخانه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌شود.

این سد روی رودخانه سفیدرود و در پایین دست محل تلاقی ۲ رودخانه قزل اوزن و شاهرود در ۷۵ کیلومتری جنوب شهر رشت و در مجاورت شهر منجیل واقع شده است، حوضه آبریز آن، اما از ۸ استان کشور تغذیه می‌شود.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم