Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:19:26 GMT

هابیل درویش رئیس بنیاد تعاون ناجا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۶۵۸۶۰

هابیل درویش رئیس بنیاد تعاون ناجا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هابل درویشی که بعد از روی کارآمدن تیم جدید مدیریت شهرداری از سمت خود استعفا کرده بود ، با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به سمت رئیس بنیاد تعاون ناجا منصوب شد. درویشی پس از استعفا از سمت مدیرعاملی متروی تهران مدتی بعنوان مدیرعامل گروه اقتصادی مفید در ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) مشغول بکار بود و پس از آن با نقل مکان  به نیروی انتظامی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4346666

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو نیروی انتظامی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سازمان بیمه سلامت پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی مجلس شورای اسلامی سازمان حج و زیارت سازمان محیط زیست مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۶۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، قابل توجیه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در واکنش به استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم گفت که این استغفا قابل توجه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو نیز مانند او استعفا دهد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» امروز از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

این روزنامه دلیل استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل را شکست در 7 اکتبر و حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق عنوان کرده است.

این اولین مقام ارشد نظامی اسرائیلی است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات طوفان الاقصی را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

 رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات، دیوانه‌وار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد و این جنگ پس از 199 روز همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی که مدعی بود کار را در مدت زمان کوتاهی یکسره خواهد کرد، حالا نه تنها به پیروزی دست نیافته بلکه در رسیدن به اهداف خود (نابودی حماس و آزادی اسیران) شکست خورده است.

صهیونیست‌ها که در جنایت علیه مردم نوار غزه تمامی مرزها را پشت سر گذاشتند با نشان دادن حجم تخریب‌ها و ورود به برخی مناطق تلاش کردند به افکار عمومی القا کنند که کار تمام شده و در آستانه برگزاری جشن پیروزی هستند.

وزارت بهداشت غزه دیروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 097 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 980 نفر رسیده است.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد جنایات اسرائیل اعتبار قوانین بین‌المللی را نابود می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • رمالی خانوادگی در فردیس