Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ماسال گفت: با تشکیل نشستی با حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری و روسای ادارات مربوطه، مشکلات این پروژه ها به صورت ویژه پی گیری می شوند.

به گزارش ایلنا از ماسال،  محمد جواد عامر  به اتفاق بخشدار مرکزی  و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از  بخش های مختلف مجتمع گردشگری بوم گردی روستای کیشه خانی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماسال در این بازدید  با تاکید بر لزوم حمایت جدی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در راستای رونق صنعت گردشگری شهرستان، از بخشدار مرکزی ماسال خواست: با برگزاری نشستی با حضور سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و روسای ادارات ذیربط، مشکلات پیش روی این سرمایه گذاران را به صورت ویژه بررسی کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 سرمایه سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری صنعت گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب گفت: در این دوره بیش از ۶۰ نفر از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان گردشگری، واحدهای بوم‌گردی، هتل‌ها و رستوران‌های سنتی بین‌راهی حضور داشتند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی افزود: دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت کیفیت در تاسیسات اقامتی و پذیرایی نیز با حضور ۷۰ نفر از مدیران، کارکنان هتل‌ها مهمان‌پذیرها، بوم گردی‌ها و رستوران‌های سنتی و بین راهی‌های سطح استان برگزار شد.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی فعالان گردشگری سطح استان بوده و در آینده نیز دوره‌های آموزشی دیگری برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل درحال اجرا است
  • چهارمحال وبختیاری پیشتاز در برخورد با حفاران
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر