Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران بخش تعمیرات شرکت گسترش آهن راه که در روز گذشته در ساختمان راه آهن تبریز به علت دو ماه معوقات مالی تجمع کرده‌ بودند؛ شب گذشته را در این ساختمان برای پیگیری مطالباتشان به سر بردند. این کارگران برای اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صبح امروز از حضور در محل کار ممانعت کرده و دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این کارگران در گفتگو با ایلنا بیان کرد: ما کارگران قراردادی هستیم. به علت سختی بالای کار بیمه‌ی ما از روز اول پرداخت شده‌است. اما مقدار بیمه‌ی پرداخت شده با درجه‌ی سختی کار ما هماهنگ نیست.

وی در این‌باره ادامه داد: ضریب سختی کار ما از ۱۰ به ۷ رسانده‌اند. این کار روی بیمه‌ی پرداختی شرکت برای کارگران تاثیر مستقیم دارد.

این کارگر گفت: کارگران راه‌آهن آذربایجان نزدیک به ۱۰ یا ۱۲سال است که قراردادی کار می‌کنند. شرکتی که کارش تمام شده، با ما تسویه نکرده‌است . ما حتی شکایت آن شرکت را به تهران بردیم ولی نتیجه نداد. ما از فروردین امسال حقوق دریافت نکرده‌ایم.

کارگران شب را در راه‌آهن تبریز ماندند

شاهپور ارسلانی (مدیرکل راه‌آهن آذربایجان) با تایید این خبر بیان کرد: تجمع این کارگران به علت دو ماه معوقه حقوق از اردیبهشت و خرداد بوده‌است و شب گذشته را در ایستگاه بودند. مسولان مربوطه در حال پیگیری مطالبات کارگران هستند. این کارگران امروز از حضور در محل کار خود ممانعت کرده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گسترش اهن راه راه آهن تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بیمه ایران عزل شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسن شریفی از سمت مدیرعاملی بیمه ایران برکنار شد.

همچنین طی حکمی محمدرضا کشاورز به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شده است.

منبع: دیده بان ایران

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر؛ که در این باغ نبینی ثمری بهتر از این
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • شماره چهار از سیدجلال جدا نمی‌شود (عکس)