Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@14:49:46 GMT

دانلود؛ تشکر باشگاه آاس رم از آلیسون بکر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۵۱۶۱

‍‍‍‍‍‍

دانلود (7.3MB)

طرفداری- صفحه رسمی باشگاه آ اس رم با انتشار ویدیو ای از آلیسون بکر تشکر کرد، این دروازه بان 25 ساله امروز به لیورپول پیوست. آلیسون از سال 2016 در آ اس رم بازی میکرد و فصل گذشته بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهلیورپولایتالیاسری آآاس رمبرزیلدسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوایتالیاآاس رمانگلستانلیورپولبرچسب‌ها: آلیسون بکرنقل و انتقالات آاس رمنقل و انتقالات لیورپول برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ 10 گل دیوید بکام که دنیا را شوکه کرددانلود؛ روایت توتی از شب زنده داری بازیکنان ایتالیایی قبل از فینال جام جهانی 2006 (با زیرنویس فارسی)دانلود؛ 10 گل تحقیر آمیز کریستیانو رونالدورسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستاولویت ناپولی برگرداندن کاوانی است؛ پاری سن ژرمن درهای خروج را به روی ال ماتادور نبسته است!دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن رونالدینیو به بارسلونا (2003)دانلود؛ آخرین باری که میلان و بارسلونا در آمریکا به مصاف هم رفتنددانلود؛ 30 واکنش استثنایی دروازه بان ها در سال 2018دانلود؛ کلیپ اختصاصی طرفداری از درخشش علیرضا جهانبخش در آلکمارمهدی طارمی، اولین تمرین خود را پس از جام جهانی با الغرافه انجام داددانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن روی کین به منچستر یونایتد (1993)با اعلام رئیس باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه: انتقال سید مجید حسینی به این باشگاه منتفی شدآرتور ملو:‌ در انتخاب بارسلونا شک نکردم؛ هیچ کس بهتر از مسی نیستسبایوس: با گذشت یک سال از آمدنم به رئال مادرید، هنوز با همان اشتیاق روز اول تمرین می‌کنمقرارداد بازیکنان و کادرفنی نفت مسجد سلیمان در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت شدخوان کارلوس اوسوریو با مکزیک قطع همکاری می‌کند؛ کلمبیا یا آمریکا مقاصد احتمالیرسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوستدانلود؛ گل روز باشگاه بارسلونا - دنی آلوز به ختافه (فصل 2010/11)منوتی: می‌خواستم یک هفت تیر بخرم و تمام اعضای فدراسیون فوتبال آرژانتین را بکشم!واکنش تباس به نامه تهدیدآمیز لوشامپیونه: امیدوارم هر چه زودتر از من شکایت کنند! بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه کیکر: بایرن مونیخ با موضوع هامس و رئال مادرید مانند قضیه لواندوفسکی برخورد می کندپرز به شایعات دامن زد: ترکیب رئال مادرید با بازیکنان شگفت انگیزی تقویت خواهد شدارزشمندترین باشگاه‌های دنیا در سال 2018 از نگاه مجله فوربس؛ دالاس کاوبویز در صدرکلوپ: برای قهرمانی، باید ترکیبی کامل در اختیار داشته باشیم؛ لیورپول می‌خواهد گام بعدی را برداردمونچی: فروش آلیسون به معنای عدم جاه طلبی رم نیسترسمی؛ آنتونیو استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی تبریز پیوسترسمی؛ آلیسون بکر به لیورپول پیوستپس از دی یونگ، رابیو و ویلیان؛ پوگبا، گزینه چهارم بارسلونا در نقل و انتقالات استتوافق مجید حسینی با ترابوزان اسپور؛ مدافع استقلال در آستانه لژیونر شدنروزبه چشمی به قطر سفر کرد؛ یک بازیکن دیگر استقلال لژیونر می شود؟پاسخ بخش رسانه‌ای تیم ملی به صحبت های افتخاری: خسارت تیم ملی به استقلال کذب محض استآلیسون بکر برای شرکت در آزمایش های پزشکی وارد بندر لیورپول شدمنوتی: می‌خواستم یک هفت تیر بخرم و تمام اعضای فدراسیون فوتبال آرژانتین را بکشم!پیشنهادی بالغ بر 30 میلیون یورو؛ شرط بارسلونا برای فروش سیلسنپیشنهادی بالغ بر 30 میلیون یورو؛ شرط بارسلونا برای فروش سیلسن 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریگرانترین مدافع و گرانترین دروازه‌بان تاریخ در لیورپولشما نمیتونید 7 گل طی دو دیدار از حریف بخورید و فصل بعد ترنسفر بشید همون باشگاه چون شما آلیسون نیستید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود

آنهایی که به فوتبال و خصوصا رقابت‌های اروپایی علاقه دارند، حتما به یاد دارند که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان۲۰۱۹ و در بازی لیورپول و بارسلونا، چگونه یک ضربه سریع کرنر توسط ترنت الکساندر-آرنولد، دیووک اوریگی را در موقعیت گلزنی قرار داد و به صحنه‌ای ماندگار تبدیل شد.

ضربه کرنر

به گزارش همشهری، کرنر می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای به‌ثمر رساندن گل باشد، اما داشتن یک برنامه کارآمد برای تحقق این مهم، نیازمند ترکیبی از هوش انسانی و تحلیل بازی برای شناسایی الگوهای تیم حریف و واکنش آنی است.

این روزها به لطف هوش مصنوعی، یک دستیار باهوش به یاری مربیان آمده است. محققان گوگل در همکاری با باشگاه لیورپول، سیستم هوش مصنوعی به نام «تاکتیک ای‌آی» (TacticAI) را توسعه داده‌اند که می‌تواند به مربیان در زمینه‌ تاکتیک‌های مربوط به ضربات کرنر مشاوره‌هایی را ارائه کند.

کارکرد

این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده و مولدبه متخصصان، مخصوصا در ضربات کرنر، بینش‌های تاکتیکی ارائه می‌دهد. تحقیقات و ارزیابی این سیستم با همراهی متخصصان باشگاه لیورپول انجام شده است. جالب اینجاست که پیشنهادات این هوش مصنوعی در ۹۰درصد موارد نسبت به تاکتیک‌های رایج در زمین، مورد تأیید ارزیابان متخصص قرار گرفته است.

البته TacticAI فراتر از یک دستیار برای ضربات کرنر محسوب می‌شود. این سامانه نشان داده که تکنیک‌های هوش مصنوعی چگونه می‌توانند دنیای ورزش را برای بازیکنان، مربیان و هواداران متحول کنند.موضوعی که شایعه جایگزینی یورگن کلوپ(سرمربی لیورپول)با هوش مصنوعی را در پی داشت.

روش کار

شرکت توسعه‌دهنده این هوش مصنوعی می‌گوید، پیش‌بینی ضربات کرنر به‌دلیل تصادفی بودن بازی بازیکنان و پویایی بین آنها پیچیده است. به همین دلیل چنین چیزی برای مدل‌سازی هوش مصنوعی، موردی چالش‌برانگیز است، زیرا داده‌های ضربات کرنر با استاندارد طلایی محدود موجود است؛ در هر فصل در لیگ برتر انگلستان به‌طور متوسط حدود 10ضربه کرنر در هر مسابقه زده می‌شود. TacticAI با استفاده از یک رویکرد یادگیری عمیق هندسی، بازی ضربه کرنر را با موفقیت پیش‌بینی می‌کند.

ابتدا، ما مستقیما روابط ضمنی بین بازیکنان را با نمایش تنظیمات ضربه‌های کرنر به‌عنوان نمودارها مدل‌سازی می‌کنیم که در آن گره‌های بازیکنان (با ویژگی‌هایی مانند موقعیت، سرعت، ارتفاع و غیره) را نشان می‌دهند و لبه‌ها روابط بین آنها را نشان می‌دهند. سپس، از تقارن تقریبی زمین فوتبال استفاده می‌کنیم.

روند اجرا

TacticAI برای پاسخگویی به 3سؤال اصلی ساخته شده است.
برای تنظیم تاکتیکی ضربه کرنر، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به‌عنوان مثال، چه‌کسی بیشتر احتمال دارد توپ را دریافت کند و آیا تلاشی برای شوت وجود دارد؟
هنگامی که یک ضربه زده شد، آیا می‌توانیم بفهمیم چه اتفاقی افتاده است؟ به‌عنوان مثال، آیا تاکتیک‌های مشابه در گذشته به‌خوبی کار می‌کردند؟
چگونه می‌توانیم تاکتیک‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم تا یک نتیجه خاص رقم بخورد؟ به‌عنوان نمونه، بازیکنان مدافع چگونه باید برای کاهش احتمال شوت توسط مهاجمان حریف، جای خود را تغییر دهند؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود