Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مصطفوی صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: شهر جدید سهند را شهر فرصت‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: سهند در طول چندسال اخیر بین ۱۸ شهر جدید کشور، همواره رتبه اول تا پنجم را به خود اختصاص داده است و این نشان می‌دهد زیرساخت‌های خوبی برای توسعه این شهر جدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند تصریح کرد: پیش از عید که برنامه‌هایمان را به استاندار محترم آذربایجان شرقی ارائه کردیم که تکمیل جاده تبریز-سهند-اندیشه از شاخص‌ترین آن‌ها بود.

وی تشریح کرد: ما با علم به مشکلات مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفتیم و می‌دانستیم که باید ۳۵هزار مسکن مهر را به صاحبان‌شان تحویل بدهیم اما سهند ظرفیت‌هایی دارد که امیدوارکننده است.

مصطفوی در ادامه خاطرنشان کرد: شهر جدید سهند از طرفی در محور گردشگری کندوان و اسکو قرار دارد و از طرفی دیگر بخاطر ارتفاعش که ۲۵۰متر بالاتر از سطح تبریز است، دارای آب و هوای مساعدی است و باید با نام بام آذربایجان معرفی شود.

وی همچنین اضافه کرد: کیفیت آبی که مردم سهند از آن استفاده می‌کنند برابر با کیفیت آب معدنی است. همچنین فاصله مناسب شهر از گسل‌ها باعث شده امکان زمین‌لرزه در این مکان تقریبا صفر باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند بیان کرد: نزدیک به ۵هزار دانشجو فوق‌لیسانس و دکتری به این شهر هرروز رفت و آمد می‌کنند و باعث افتخار است که داشگاه سند بین ۱۰دانشگاه برتر کشور قرار دارد اما نتوانسته‌ایم در ۲۰سال گذشته آنطور که می‌بایست از دانشگاه سهند استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: عمده مساکن مهر استان در شهر جدید سهند واقع است و اگر بجای احداث آزادراه‌ها به تکمیل مساکن مهر و برطرف کردن آسیب‌های آن‌ها بپردازیم، بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شود.

مصطفوی یکی از مهم‌ترین بحران‌های شهر جدید سهند را مدارس عنوان کرد و گفت: علی‌رغم اینکه شرکت عمران تاکنون ۲۴مدرسه ساخته و تحویل داده و درحال حاضر مشغول ساخت ۹مدرسه دیگر هستیم، اما باز کمبود احساس می‌شود.

وی با ضروری دانستن فراهم ساختن زیرساخت‌ها برای زندگی شهروندان در سهند عنوان کرد: هم‌اکنون شهر جدید سهند با ۱۰۵هزار نفر جمعیت، سومین شهر پرجمعیت استان به شمار می‌آید که پیش‌بینی می‌شود در ۲ یا ۳سال آینده به دومین شهر پرجمعیت استان بعد از تبریز تبدیل شود.

کد خبر 4355032

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی پروژه عمرانی شهر جدید سهند بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد خرم آباد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش اعلام کرد: تیم‌های متقاضی تا ۲۰ اردیبهشت می‌توانند برای نام نویسی به دفتر این هیئت و یا معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

متقاضیان شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۶۱۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • امروز، آخرین فرصت نام نویسی کنکوری ها
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • دومین روز مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند