Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:52:00 GMT

«ترس و لرز» در تالار مولوی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۴۶۶۸

«ترس و لرز» در تالار مولوی

نمایش «ترس و لرز» به کارگردانی مریمک زرینی در مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش«ترس و لرز» به نویسندگی و کارگردانی مریم زرینی از 4 مردادماه ساعت 18 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

این نمایش درباره زنی در حال ضبط کردن فیلم تبریک سال نو برای ارسال به برادرش است که در خارج از کشور زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم راز فاجعه‌ای را که برایش رخ داده است بازگو می‌کند.

در «ترس و لرز» زینب گرمارودی به ایفای نقش می‌پردازد و زهرا سلیمیان (مشاورکارگردان)، مونا غیاثی (دستیار کارگردان)، نازنین بابایی (مجری طرح)، کمال کچوئیان (طراح لوگو، پوستر و بروشور)، حسام خوانساری (عکاس) و روح‌اله بیات (ساخت ویدئو) همکاری می کنند.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش که تا 24 اردیبهشت‌ماه هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 18 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ترس و لرز تئاتر مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها