Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@15:52:03 GMT

اعلام نرخ حق العمل کاری شالیکوبی ها

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۰۴۹۲

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز گفت : ستاد تنظیم بازار نرخ حق العمل کاری شالیکوبی ها را به ازای تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج را 275 تومان تعیین کرده است.
آقای شعبان نژاد افزود : البته شالیکاران می توانند به جای این نرخ به ازای تبدیل هر 100 کیلوگرم شلتوک به برنج 3 کیلو و 100 گرم برنج بعنوان اجرت پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد : صاحبان شالیکوبی ها موظفند سبوس و نیم دانه را به شالیکارن تحویل دهند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد : صاحبان شالیکوبی ها موظفند نرخ حق العمل کاری را در قالب بنر در قسمتی از شالیکوبی در معرض دید شالیکاران قرار دهند.
آقای شعبان نژاد با بیان اینکه بازرسان تعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی ،سازمان صنعت – معدن و تجارت و همچنین کارشناسان استانداری بر اجرای مصوبه نرخ حق العمل کاری شالیکوبی ها نظارت می کنند تصریح کرد : شالیکاران هرگونه تخلف در این زمینه را می توانند با شماره تلفن 124 خبر دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نرخ شالیکوبی ها حق العمل کاری برنج شلتوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نخسین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای ساری، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. آقای یونس نوری سپس با خانواده شهیدان سروی دیدار کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه مازندران در حوزه کشاورزی، گردشگری و دریایی در خصوص اجرای برنامه های کوتاه مدت گفت: مدیریت پسماند، افزایش صادرات محصولات کشاورزی و توجه بیشتر به اقتصاد دریاپایه از مهمترین برنامه های کوتاه مدت در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد