Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@06:17:56 GMT

5 ویلا در لواسان تخریب شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۴۴۰۰۳

5 ویلا در لواسان تخریب شد

مسعود ایلکا عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این عملیات با اخذ دستور تبصره دو ماده قانون حفظ کاربری و آرای قطعی صادره ازسوی حوزه قضایی لواسان و رودبار قصران توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات اجرا شد.
به گفته وی در چهار ماهه اول امسال بیش از 57 مورد ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی تخریب و زمین های کشاورزی آزادسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تقاضا برای ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شمیرانات بسیار زیاد است از متقاضیان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز به منظور دریافت مجوز و اطلاعات لازم به ادارات ذیربط بویژه جهاد کشاورزی مراجعه کنند.
ایلکا گفت: در بسیاری از مواقع اهالی از مقررات و قوانین اطلاعی ندارند و در زمین های کشاورزی اقدام به ساخت و ساز می کنند که تخلف است و با آنها برخورد خواهد شد.
شهرستان شمیرانات در شمال شهر تهران قراردارد و یکی از مناطق ییلاقی و بکر استان تهران محسوب می شود که ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها و نیز زمین های کشاورزی آن خبرساز بوده است.
شهرستان شمیرانات از شهر شمیران و دو بخش‌ لواسانات و رودبار قصران تشکیل شده است.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان تهران جهاد کشاورزی زمین ساخت و ساز قانون رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۴۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین سوله با کاربری هایپر مارکت نهاده های کشاورزی در شهرستان آق قلا گلستان زمین خورد
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس