Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سامان قدوس مهاجم تیم ملی کشور مان که در حال حاضر در باشگاه اوسترشوندس لیگ برتر سوئد بازی می کند و توانسته 20 گل نیز برای این تیم به ثمر برساند با درخشش خوبی که در جام جهانی 2018 روسیه داشت توجه بسیاری از تیم ها از جمله منچستر سیتی را به سمت خود جلب کرده است.

سامان قدوس علاوه بر درخشش در تیم ملی با 11 گل زده،در لیگ سوئد نیز نمایش خوبی داشته است و چند تیم چینی نیز به دنبال جذب او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان قدوس در جواب به پیشنهادات باشگاه های چینی برای پیوستن او به تیم آن ها گفته است:باشگاه های چینی پیش تر نیز پیشنهادات خوبی به من داده بودند اما در حال حاضر خیلی جوان هستم که بخواهم به باشکاه های چینی بروم و پول برایم در الویت باشد.

 

اما آخرین اخبار حاکی از آن است که فقط سیتی زن ها در لیگ جزیره سامان را نمی خواهند و او پیشنهاد جدیدی را عصر دیروز از تیم کریستال پالاس دریافت کرده و باید حضور دومین ملی پوش ایران در لیگ جزیره را قطعی شده بدانیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جام جهانی روسیه فوتبال ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۶۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب صوتی «برزویه پزشک» نوشته خسرو کیان‌راد به‌تازگی با گویندگی بهمن وخشور و سحر حسینی توسط مؤسسه آوای چیروک منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که نسخه مکتوب آن توسط انتشارات آفتابکاران منتشر شده، با اقتباس از داستان‌های کلیله و دمنه نوشته شده. نویسنده در این کتاب که شامل دو داستان کوتاه است، قصه‌هایی قدیمی از ایران‌زمین را روایت می‌کند. در یکی از داستان‌های این کتاب با نام «برزویه پزشک»، ماجرای بیمار شدن همسر انوشیروان، ملکه‌ی ایران‌زمین را دنبال می‌کنیم.

کتاب صوتی «برزویه پزشک» شامل دو داستان کوتاه با حال‌وهوای افسانه‌های کهن پارسی است. در اولین داستان این کتاب که «برزویه‌ی پزشک» نام دارد، ماجرای بیمار شدن همسر انوشیروان، ملکه‌ی ایران‌زمین را می‌شنویم. قصه از این قرار است که بانوی اول دربار که از محبوبیت ویژه‌ای نزد پادشاه برخوردار است به بیماری ناشناسی مبتلا شده که هرروز او را ضعیف‌تر و نحیف‌تر می‌کند. پادشاه هر آنچه می‌توانسته از حاذق‌ترین اطباء و بهترین داروها را برای همسرش فراهم کرده ولی هیچ نشانه‌ای از بهبودی در حال او مشاهده نمی‌شود. تا اینکه خبر می‌رسد یک پزشک جوان خوزستانی از راه رسیده و ادعا می‌کند که می‌تواند بیماری ملکه را درمان کند و حال او را بهبود بخشد.

در بخشی از این کتاب می‌شنویم:

«هیچ آدمیزادی تاکنون به آن جزیره پا نگذاشته و هرکس که از روی نادانی به آنجا رفته ناپدید شده و هرگز بازنگشته است.» این شایعه‌ای بود که سال‌های سال در میان بندرنشینان دهان به دهان می‌شد. جزیره‌ی مرموز، درست روبه‌روی بندر و در فاصله‌ی نه چندان زیادی از آن قرار داشت. هیچ‌کس در جزیره زندگی نمی‌کرد. می‌گفتند پای هیچ‌کس به آنجا نرسیده. غیرمسکون بود و رازآلود. بومی‌ها آن تکه‌ی دورافتاده را از آن خورشید می‌دانستند، چون هر بامداد، چهره‌ی تابنده‌ی خورشید را می‌دیدند که از پشت تنها کوه جزیره سر بر می‌آورد، انگار که از درون جزیره برخاسته باشد. از همین رو بود که آن خشکی را جزیره‌ی خورشید می‌نامیدند؛ خاستگاه و خانه‌ی خورشید. هرچند تابستان‌ها با پرتوی سوزانش بندر و ساحل‌نشینان را می‌سوزاند، اما زندگی آن انسان‌های آفتاب‌سوخته از خورشید بود. با نبودنش دل آسمان هم می‌گرفت.

نسخه صوتی «برزویه پزشک» با ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه و قیمت ۲۴ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084502 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو
  • شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین