Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@01:14:30 GMT

شروع ماجراهای علیرضا خمسه و «چارلی در تهران»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۰۵۳۴۱

رحمان رضایی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «چارلی در تهران»گفت: بازیگران و عوامل پشت دوربین این فیلم انتخاب شده اند و هم اکنون در حال تست نهایی گریم بازیگران هستیم.

وی افزود: با این روند فکر می کنم که دو روز آینده در کرج یا تهران فیلمبرداری آغاز شود.

علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، سیامک اشعریون ،بهمن بهمن دار، سحر خزائلی، جواد زیتونی، علی رجایی، مجید علیزاده، حمیدربیعی، هادی رجایی مهر، سید مرتضی حسینی، رضا مرتضوی، سارا بهمن دار، مرضیه صولتی، علی حسن ناصری، مرضیه موسوی، علی صادق پور، محمد صادق پور، محمد شاهرخی و آرمان رضایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

قصه فیلم در مورد شخصی به نام سلیم (چارلی) است که بازیگری قدیمی است و به واسطه یکسری اتفاقات با لباس چارلی چاپلین در مکان‌های مختلفی ظاهر می‌شود و ...

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: رحمان رضایی، کارگردان: مهدی آقابابایی، مجری طرح: اصغر توانگر، مدیر تولید: محمدرضا راستگو، نویسنده فیلمنامه: افسر شایان، طراح فیلمنامه: حسن ایمانی، دستیار اول و برنامه ریز: آرمان رضایی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا صادق‌زاده، منشی صحنه: مهناز درودی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوربین چارلی چاپلین علیرضا خمسه ساخت فیلم ایرانی چارلی در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۰۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفت‌وگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

محمد محمدی نیز به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی. «پَر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است. «کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است. «فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۲ اردیبشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 6082144

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود
  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • ببینید | ماجراهای سه موش خرما
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • ببینید | ماجراهای تورو و پانچو
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح