Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - هومن سیدی، بازیگر و کارگردان سینما با انتشار متنی در حمایت از خوانندگان رپ ایرانی، آن‌ها را دوست داشتنی و هنرمندان بی‌ادعای موسیقی ایران معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هومن سیدی در حمایت از رپرهای ایرانی در اینستاگرام نوشت: «برای خواننده‌های رپ كشورم، می‌نویسم برای شما هنرمندان بی‌ادعا، شما كه گونه موسیقی‌تان رسمیت ندارد، شما كه آندرگراندید، شما كه جالبید در نوع خود و هیجان‌انگیز، شما كه وقتی گوش‌تان می‌دهم هیجان زده میشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نه تنها خطرناك نیستید بلكه ما را به اعماق خیابان و اجتماع میبرید. شما كه در اشعارتان ادعا دارید، تفنگ دارید، بزهكارید، ضد جامع هستید،ب ه نظر میرسد خطرناكید و بعضی مواقع خود را به خستگی میزنید. شماها دوست داشتنی هستید. دیگران نمیدانند كه رفتار شما برای رپ است، چرا كه خاصیتش این است كه بی‌خاصیت نباشد. شما مانند بازیگری هستین كه نقش بازی میكند اما فاصله دارد با واقعیتش.

شما را همه گوش میدهند. شما گونه مهمی در موسیقی هستید. با همه بی‌مهری‌ها، با همه بی توجه ای ها، شما شنیده میشوید. میتوانند شما را دوست نداشته باشند اما نمیتوانند احترام نگذارند. ما شما را به رسمیت میشناسیم امیدوارم ارشاد هم با شما آشنا شود.
جای شما در سینمای ایران خالیست.»

57243

کلید واژه‌ها : خواننده - هومن سیدی - چهره‌ها در اینستاگرام - بازیگران سینما و تلویزیون ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خواننده هومن سیدی چهره ها در اینستاگرام بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه

در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،  در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.این عملیات پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی