Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-10@05:51:29 GMT

مسمومیت با گاز کلر ۸ دختر را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۶۳۸۹

گاز کلر در یکی از استخرهای استان قم باعث مسمومیت ۱۰ دختر کم سن و سال شد که کار هشت نفر از این افراد به بیمارستان کشیده شد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مسمومیت چند نفر با گاز کلر در قم اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ امروز (چهارشنبه) از یکی از استخرهای قم با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته شد و گزارشی مبنی بر مسمومیت چند نفر در این استخر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از اعلام این مورد بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد که اولین آمبولانس در کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و سپس با اعلام نیاز به آمبولانس‌های بیشتر سه دستگاه آمبولانس دیگر نیز اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در این حادثه ۱۰ دختر کم سن و سال دچار گازگرفتگی محدود با گاز کلر شدند که هشت نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند و روند رسیدگی به دو نفر دیگر در محل انجام شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسمومیت گاز کلر استخر دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدوم حادثه برخورد موتورسیکلت با قطار مسافربری در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مبنی بر وقوع حادثه برخورد موتورسیکلت با قطار مسافربری، بلافاصله آمبولانس پایگاه جوادالائمه به محل حادثه اعزام شد.

سید حمید حسینی افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس به صحنه حادثه و در تریاژ اولیه تعداد مصدومان این حادثه یک نفر ارزیابی شد. 

مدیر مرکز مدیریت حوادث دانشگاه افزود: تنها مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس پایگاه جوادالائمه به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شد. 

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان به قزوین
  • تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان به قزوین ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • استقرار ۸۰ دستگاه آمبولانس در محل برگزاری نماز عیدفطر
  • استقرار بیش از ۸۰ دستگاه آمبولانس در محل برگزاری نماز عیدفطر
  • تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری نماز عید فطر/ استقرار ۸۰ دستگاه آمبولانس و ۵۰ موتورلانس
  • امداد رسانی به مصدوم حادثه برخورد موتورسیکلت با قطار مسافربری در نیشابور
  • نوسازی نیمی از ناوگان اورژانس تا پایان سال / عملیات امدادرسانی این سازمان هوشمندسازی شد
  • آماده‌باش اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آستانه عیدفطر
  • وجود ۳۰۰۰ آمبولانس فرسوده در کشور
  • مسمومیت با مونوکسیدکربن در اشنویه ۲ نفر را راهی بیمارستان کرد