Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به ساماندهی زمین‎های موات گفت: این موضوع در شورای تامین بررسی و مقرر شد در مورد زمین‌هایی که هنوز در آن خانه یا بنایی احداث نشده است،مسئولین ادارات مربوطه چنانچه آن اراضی مشمول اراضی موات باشد؛ وفق مقررات عمل کرده و به نام دولت سند صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار امروز با اصحاب رسانه دیدار کرد.

وی با اشاره به بازپس گیری زمین‌های شهرداری این شهرستان از شرکت حیان گفت: حدود ۱۰ سال قبل شورای وقت زمین‌هایی را به شرکت حیان برای احداث بیمارستان سپرده بود و آن شرکت با آورده ۲ میلیون تومان می‌خواست بیمارستان را افتتاح کند.

وی ادامه داد: در این پروژه فندانسیون زده شده بود، اما در عمل هیچ کاری انجام نگرفته بود، این پرونده شکات متعددی دارد و در حال بررسی است تا زمین به شهرداری عودت شود، در این رابطه دو متهم نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به ساماندهی اراضی موات در این شهرستان گفت: طی جلسات متعدد با مسئولین این موضوع بررسی شد؛ ۱۰۰۰ قطعه زمین فروخته شده که برخی از سند‌ها ۲ یا ۳ بار هم چرخیده است و حدود ۱۴ الی ۱۵ هزار جمعیت در این ۱۰۰۰ قطعه زمین ساکن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سینکایی گفت: این موضوع در شورای تامین بررسی و مقرر شد در مورد زمین‌هایی که هنوز در آن خانه یا بنایی احداث نشده است، مسئولین ادارات مربوطه بر اساس حکم حاکم شرع چنانچه آن اراضی مشمول اراضی موات شده باشند وفق مقررات عمل کرده و به نام دولت سند صادر شود.

وی بیان کرد: در این باره دستورات لازم صادر شده و این موضوع را با رئیس کل دادگستری استان تهران نیز مطرح کردیم و موضوع درحال رسیدگی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قرچک زمین های موات شرکت حیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان
  • رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه