Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  داوودی مدیر کل راه آهن استان یزد گفت:روزانه ۱۵هزار مسافردر راه آهن یزد جابه جامی شوند که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

داوودی در دیدار با صباغیان، نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در بافق با اشاره به اینکه راه آهن یزد  بالاترین عملکرد را در کشور دارد افزود: با وجود اینکه تنها ۷درصد امکانات راه آهن کشور را دارا هستیم سال گذشته ۳۶درصد حجم راه آهن کشور در یزد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه آهن استان یزد با اشاره به  خطوط ریلی بافق گفت: شهرستان بافق به علت شاهراه خطوط ریلی کشور و معادن مهمترین منطقه در حوزه راه آهن است و برای بهسازی راه اهن بافق ۲۰۰میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.

وی افزود: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی ایستگاه بافق در نظر گرفته شده است و مجوز استخدام ۱۵سوزنبان گرفته شده است که همه نیروها باید ازشهرستان بافق باشند.

داوودی گفت: برای استخدام نیرو در حیطه قرار تجمیع شرکتی ۵۵مجوز اخذ شده است.

مدیرکل راه آهن استان یزد با اشاره به اینکه در سال ۹۶ مجموع ۱۷میلیون تن بارگیری در حوزه راه‌آهن یزد انجام شده است افزود:  راه آهن یزد سال گذشته در سه معیار ارزیابی دو رتبه اول در ایمنی و بهره وری و رتبه دوم در تعالی را کسب کرده است.

 لازم به ذکر است: راه‌آهن یزد  رتبه سه ستاره تعالی در جشنواره  سال۹۶  را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ی

  جابه جایی مسافران راه آهن یزدیازده درصد افزایش یافته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب این منطقه در ۱۴۰۳ به‌میزان ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال تعیین شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه از دو بخش جاری و عمرانی تشکیل شده است که سهم جاری بودجه سال جاری منطقه ۵ اصفهان ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و سهم عمرانی آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بودجه مصوب برای منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳ مبلغ ۱۸,۷۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه مصوب سال گذشته این منطقه ۱۲,۴۰۰ میلیارد ریال بود که در فرایند اصلاح بودجه سه درصد افزایش یافت، تصریح کرد: از این مقدار ۲.۸۴۶ میلیارد ریال برای هزینه‌های جاری و ۵.۵۱۳ میلیارد ریال برای هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته شد و ۹۰ میلیارد ریال نیز سهم مترو بوده است.

کارگر ادامه داد: از این مبلغ ۲۲ درصد سهم جاری و ۴۳ درصد سهم عمرانی بود.

وی بیان کرد: خلاصه درآمدهای منطقه ۵ شهرداری اصفهان در سال گذشته ۱۱.۸۰۵. میلیارد ریال و جذب آن ۹۵ درصد بود.

کد خبر 744842

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • ترس بازار از افزایش دامنه نوسان؟
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳