Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:59:28 GMT

سرپرست شرکت نفت پاسارگاد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۹۳۱۱

سرپرست شرکت نفت پاسارگاد منصوب شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی تاپیکو، بر اساس درخواست اعضای هیات مدیره شرکت نفت پاسارگاد و با عنایت به تبصره ماده 124 قانون تجارت، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، با تغییر مدیرعامل این شرکت موافقت نموده و مهندس مسعود جبرائیلی را به عنوان سرپرست شرکت نفت پاسارگاد جایگزین دکتر غلامرضا گرزین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس جبرائیلی دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA بوده و هم اکنون مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان است. او مدیریت عامل شرکت نفت پاسارگاد، عضویت در هیات مدیره شرکت پتروشیمی فارابی، مدیریت عامل شرکت محصولات کاغذی لطیف ومدیریت عامل شرکت فیبر بابلسر را در کارنامه خود دارد.

مراسم تکریم و معارفه دکتر گرزین و مهندس جبرائیلی تا ساعتی دیگر در شرکت نفت پاسارگاد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی کارشناسی ارشد معارفه نفت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان

صمد بهزاد گفت: سرمایه‌گذاری موتور محرک در این شرکت است ولی متاسفانه استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان احداث باغ جدید در اراضی دیم بخش هشت زراعی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توافق ضمنی برای ایجاد مرکز شناسایی سرطان و راه‌اندازی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان منطقه و شمالغرب کشور جهت غربالگری بیماری سرطان، دیالیز و دیابت در بیمارستان شهرک شهید آیت‌الله غفاری را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این مجتمع تولیدی ذکر کرد.

به گفته او، مدیریت این شرکت به صورت جدی پیگیر سرمایه‌گذاری جدید در این مجتمع عظیم ملی است و در این خصوص به حمایت‌های دولت و نماینده عالی آن در شهرستان پارس‌آباد نیاز دارد.

بهزاد بیان کرد: به رغم محدودیت منابع، توقعات از کشت و صنعت مغان و مدیریت آن زیاد است و هیات مدیره شرکت نیز با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این بنگاه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری، موضوع مردمی سازی فعالیت‌ها را با پشتکار و ممارست پیگیری خواهیم کرد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • آغاز اقدامات اولیه برای پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک در کشت و صنعت مغان