Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:57:04 GMT

5 انبار احتکار کالا‌های اساسی در زرند پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۰۷۴۷

حوادث رکنا: در یک عملیات ضربتی ۵ انبار نگهداری کالا‌های اساسی احتکار شده در شهرستان زرند شناسایی و پلمب شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یعقوب احمدی رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی‌ها در این شهرستان مقدار قابل توجهی آهن آلات، مواد غذایی، مواد پروتئینی و سیگار قاچاق Contraband به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ۵ انبار غیر مجاز پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیم ویژه نظارت بر بازار Store متشکل ازجانشین دادستان، رئیس پلیس Police اطلاعات، نماینده فرمانداری، رئیس صنعت و معدن و رئیس اطاق اصناف است، افزود: ۱۰ انبار شناسایی و بازدید سرزده از آن‌ها انجام شد.

احمدی گفت:: دستگاه قضایی مصرانه و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تعقیب و شناسایی مفسدین و مخلین اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ شخص، منصب و مقامی مسامحه نخواهد داشت.

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای زرند ادامه داد: اگر اینگونه افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند جریمه و زندان Prison و همچنین توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و تا گرفتار این مسئله نشده‌اند از انبارکردن اجناس جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از بازاریان و اصناف با وجود فراوانی اجناس اقدام به احتکار کالا‌های مصرفی مردم کرده‌اند که شدیدا با آن‌ها برخورد می‌کنیم و پرونده متخلفین خارج از نوبت رسیدگی می‌شود، از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم عرضه و احتکار و یا هرگونه اقدام خلاف عرف بازار با شماره ۱۲۴ و ۱۱۳ تماس گرفته وبه مسئولان اطلاع بدهند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامادری بی رحم پسر 5 ساله بوکانی ، او را با دندان پاره پاره کرد و کشت / تصاویر اختصاصی

این دکتر منحرف به بیمارانش رحم نمی کرد! + عکس

وحشتناک ترین لحظه برای 2 دختر موسیقیدان در شهرک غرب!+ عکس

وقتی صیغه نامه دوستم با شوهرم را دیدم خشکم زد!

زن خائن مرد غریبه را جلوی چشمان شوهرش به خانه برد!

دوبلور جومونگ درگذشت! + عکس

بلای شوم بر سر دختر بدنساز در تهران!

لحظه دفاع جانانه زن ایرانی از ناموسش! + فیلم

این 2 زن شیک پوش را می شناسید؟! / آنها مانند شبح بودند! + عکس

شهلا چرا نزد پلیس تهران مشهور شد! + فیلم مصاحبه

صحنه پختن مار زنده در رستوران + تصویر

عکس ازدواج عروس خانم با یک زامبی! + جزییات

رقص کثیف دختر برای 2 مرد شیطان صفت!

حامله شدن از جسد شوهر ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents قاچاق Contraband بازار Store پلیس Police اقتصادی زندان Prison اخبار حوادث مشهور شهرستان شناسایی حوادث زرند انبار عملیات ضربتی عکس حوادث زن فیلم تهران پلیس مرد زندگی دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان گفت: در یک سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸ هزار تن برنج و شکر به نرخ دولتی به منظور تنظیم بازار بین مردم واصناف تولیدی وکارگاه‌ها توزیع شد.
محسن ضیائی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام وکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل برنج، شکر و روغن وگندم وآرد نیست.
محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان هم در این بازدید گفت: تامین نیاز‌های اولیه مردم به کالا‌های اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند با قیمت منطقی به کالای مورد نظر خود تامین کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز