Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@23:28:35 GMT

◄ کاهش 30 کیلومتری مسیر مسجدسلیمان به اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۵۸۶۷۴

◄ کاهش 30 کیلومتری مسیر مسجدسلیمان به اهواز

تین‌نیوز | 

با احداث جاده چهارخطه میانبر مسجدسلیمان مسیر این شهر تا اهواز 30کیلومتر کاهش خواهد یافت.

عباس پورسلان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بابیان این مطلب گفت: این چهارخطه ایمنی تردد در استان خوزستان را هم افزایش خواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، پورسلان با اعلام آغاز احداث این جاده، اظهار داشت: جاده میانبر مسجدسلیمان با مشکلات فراوانی در زمینه‌های مختلف ازجمله مسائل زیست‌محیطی مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول کل جاده میانبر مسجدسلیمان ۳۰ کیلومتر است و در قطعه اول کار در ۱۱ کیلومتر ابتدایی آن بااعتبار ۳۸ میلیاردتومان انجام می‌شود. طول مسیر از مسجدسلیمان به سمت آبگنجی ۲۲ کیلومتر است و در منطقه آبگنجی قرار است یک تقاطع غیرهمسطح که یک سمت آن به‌طرف شوشتر می‌رود احداث شود. همچنین طول مسیر از آبگنجی به سمت نفت سفید نیز ۸ کیلومتر است که مجموعاً ۳۰ کیلومتر جاده چهارخطه جدید در این محور احداث می‌شود.

او گفت: طول مسیر فعلی اهواز به سمت مسجدسلیمان ۱۲۵ کیلومتر است که با احداث جاده میانبر مدنظر، طول این مسیر به ۹۵ کیلومتر و زمان سفر نیز به حدود ۵۵ دقیقه کاهش پیدا می‌کند. احداث این جاده علاوه‌بر کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ارتقا ایمنی تردد، رونق اقتصادی این مناطق را نیز به‌دنبال دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چهارخطه مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۵۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‎ای استان بوشهر گفت: ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان طی سال گذشته روکش آسفالت و لکه گیری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان طی سال گذشته روکش آسفالت و لکه گیری شد.

اخترشناس با اشاره به ارتقای کیفی سطح رویه راه های برون شهری استان بوشهر افزود: قراردادهای بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت گرم راه ها شامل ۱۱۷ کیلومتر روکش بزرگراه ها، راه‎های اصلی و راه‎های فرعی و روستایی اجرا شد.

وی اظهار کرد: همچنین ۱۵۹ کیلومتر لکه گیری راه های اصلی، ۲۰ کیلومتر لکه گیری راه های فرعی و روستایی در سال گذشته انجام شد.

وی درخصوص آسفالت حفاظتی راههای استان نیز بیان کرد: ۲۱۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی شامل آسفالت سرد، فوگسیل، چیپ سیل و میکروسرفیسینگ و ۵۰ کیلومتر درزگیری اجرایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر ادامه داد: این اقدامات در راستای ارتقای کیفیت راههای استان، ایمنی کاربران جاده ای و کاهش استهلاک خودروها صورت گرفته است.

اخترشناس از رشد ۱۲۴ درصدی عملیات روکش و لکه گیری راههای استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به بازه زمانی مشابه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اجرای چنین طرح هایی به ارتقای سیما و منظر راه و افزایش رضایت کاربران جاده ای منجر شود.

استان بوشهر دارای قریب ۴۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی و بندری، سالانه جابجایی بیش از ۹ میلیون تن بار و بالغ بر ۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • (عکس) بدترین ترافیک تاریخ در چین،؛ ۱۰۰ کیلومتری که بازشدنش ۱۲ روز طول کشید!
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بریکس، میانبر تجارت جهانی
  • ایمن‌سازی در ۵۴۷ کیلومتر راه‌های بوشهر اجرا شد
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان