Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@06:07:04 GMT

مسیر اهواز- مسجدسلیمان کوتاه‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۶۰۶۹۸

مسیر اهواز- مسجدسلیمان کوتاه‌تر می‌شود

با احداث جاده چهارخطه، مسیر اهواز به سمت مسجد سلیمان 30 کیلومتر کمتر می شود.

ایران آنلاین /«عباس پورسلان»، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار  داشت: طول کل جاده میانبر مسجدسلیمان 30 کیلومتر است  که در قطعه اول کار در 11 کیلومتر ابتدایی با 38 میلیارد تومان اعتبار  انجام می شود. طول مسیر فعلی اهواز به سمت مسجدسلیمان 125 کیلومتر است که با احداث جاده میانبر مد نظر، طول این مسیر به 95 کیومتر و زمان سفر نیز به حدود 55 دقیقه کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث این جاده علاوه بر کاهش سوانح جاده ای و افزایش ارتقای ایمنی تردد، رونق اقتصادی این مناطق را نیز به دنبال دارد./ ایسنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۶۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز

سرهنگ سعید حسنوند رییس پلیس راهور شهرستان اهواز با اشاره به برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در بلوار شهید محمودوند درروز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش، جهت باشکوه برگزار شدن هرچه بیشتر مراسم محدودیت‌هایی مشخص شد.

او می‌گوید: محدودیت های ترافیکی از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: در بلوار امام رضا (ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند،میدان انقلاب به سمت بلوار قدس جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین، حدافاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی ، بلوار شهید کیهانی از بلوار امام رضا تا بلوار قدس مسیر شمال به جنوب محدودیت ترافیکی اعلام شد.

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان عزیز خواستند جهت تسهیل در عبور و مرور، مسیر‌های جایگزین: ۱-کمربندی غرب از پلیس راه اهواز اندیمشک به سمت عین دو و میدان انقلاب و بالعکس ۲-میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق ۳-بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال ۴- بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بالعکس ۵- بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس، جهت انجام سفر‌های درون‌شهری را انتخاب و با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اهواز