Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:18:26 GMT

مربی سپیدرود: از نظر بدنی مشکل داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۹۶۸۶

مربی سپیدرود: از نظر بدنی مشکل داریم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر پدیده مشهد بازی خوبی را انجام دادیم اما از نظر بدنی با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سهیل حق شناس پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازیکنان سپیدرود بازی خوبی را انجام دادند و هر چه در توان داشتند در زمین بازی پیاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اما متاسفانه از نظر بدنی دچار مشکل هستیم و از دقیقه 70 به بعد، با تحلیل بدنی بازیکنان خود مواجه شدیم که باید تمرینات بیشتری را انجام دهیم و امیدوارم که این نقیصه تا یکی دو هفته دیگر برطرف شود.
وی ادامه داد: البته به عنوان نماینده بازیکنان و کادرفنی تیم ، از مردم و هواداران تشکر می کنم که با توجه به تحمل شکست سنگین در بازی قبل باز از ما حمایت کردند و بابت این باخت نیز شرمنده ایم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: با توجه به اینکه تیم پدیده بسته بازی می کرد، هدف ما تحت فشار قرار دادن مدافعان چپ و راست این تیم بود تا از این نقاط بتوانیم حملات خود را پایه ریزی کنیم اما در نهایت موفق به گلزنی نشدیم.
حق شناس در ادامه به مشکلات سپیدورد اشاره و خاطرنشان کرد: در مورد مشکلات تیم سپیدرود باید مسئولان این تیم و باشگاه جوابگو باشند و به دلیل کم کاری باید عذرخواهی کنند.
وی اضافه کرد: ما مشکلات مالی و لجستیکی داریم و با وجود اینکه سه بازیکن می توانیم جذب کنیم اما به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانستیم در این مورد اقدام کنیم و این در حالی است که با کمبود بازبکن مواجه هستیم.
وی با اشاره به وضعیت خود در تیم یادآور شد: حدود 18 سال در این تیم بازی کردم و می دانم مردم دوست دارند یک بومی سرمربی این تیم شود اما من به آن حد نرسیدم و توان سرمربیگری این تیم را ندارم و امیدوارم به زودی یک سرمربی شایسته هدایت این تیم را برعهده بگیرد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد عصر پنجشنبه در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پدیده با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سپيدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه و به خصوص سر جیم راتکلیف که به تازگی بخشی از سهام یونایتد را خریداری کرده است به صورت جدی به دنبال اخراج تنهاخ و انتخاب سرمربی جدیدی برای فصل آینده باشند.

جستجو برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این مربی هلندی از چند ماه قبل آغاز شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران شیاطین سرخ در انتخاب گزینه مد نظرشان با مشکلات جدی مواجه شده‌اند و همین موضوع به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تصمیم نهایی درباره سرنوشت سرمربی منچستر یونایتد هنوز گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با توجه به نبود گزینه قابل توجه برای جانشینی او، تن‌هاخ به حضورش روی نیمکت منچستریونایتد ادامه دهد.

این در حالیست که پیش از این گفته شده بود توماس توخل و گراهام پاتر گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه منچستریونایتد برای هدایت این تیم در فصل آینده هستند اما هنوز توافقی با این دو مربی انجام نشده است و همین موضوع شانس تن‌هاخ برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد