Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@15:54:50 GMT

عروس ترامپ جنجال‌آفرین شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۹۴۲۳

«اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید روز پنجشنبه فایل صوتی محرمانه‌ای را افشا کرد تا به وسیله آن، صحبت‌های خود مبنی بر اینکه عروس «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به او پیشنهاد ۱۵ هزار دلار در ماه به عنوان حق‌السکوت داده است را اثبات کند.

این فایل صوتی در جریان گفت‌وگو با شبکه خبری آمریکایی MSNBC منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین اقدامی تازه‌ترین گامی است که خانم مانیگالت نیومن برای اثبات صحبت‌هایش برداشته است. وی در قالب کتابی به نام «نامتعادل» (Unhinged) نوشته است که مبارزات انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ تا حدودی تحت نظارت «لارا ترامپ» همسر «اریک» پسر ترامپ قرار دارد. لارا به وی پیشنهاد دستمزدی معادل آنچه وی پیش از اخراج از کاخ سفید در دسامبر گذشته دریافت می‌کرده را داده و اعلام کرده که این مبلغ را کمک‌کنندگان به کمپین انتخاباتی در اختیار گذاشته‌اند. هدف لارا ترامپ از پیشنهاد چنین مبلغی این بوده که اوماروسا درباره وقایع مربوط به دوران حضورش در کاخ سفید افشاگری نکند.

اوماروسا گفته است که این فایل صوتی چندین روز پس از اخراج وی از کاخ‌سفید ضبط شده است. ( در این فایل صوتی) لارا ترامپ می‌گوید: «همه پولی که ما به دست می‌آوریم و (با آن) دستمزد می‌پردازیم به صورت مستقیم از جانب حامیان تهیه می‌شود.در بیشتر موارد کسانی هستند که کمک‌های اندکی می‌کنند.»

عروس ترامپ همچنین گفته است که در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ با اوماروسا ارتباط داشته است و اعلام کرده که به عنوان یک دوست و خواهر از خیانت او و تخلف در سطح گسترده شخصی کاملا شوکه شده است.

اوماروسا از سال ۲۰۰۴ روابط گسترده‌ای با ترامپ داشته و یکی از معدود سیاه پوستان حامیان دونالد ترامپ در دولت او بود.او در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و در برنامه «کارآموز»؛ یکی از برنامه‌های تلویزیونی پر مخاطب ترامپ در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ شرکت داشت. اوماروسا همچنین یکی از اعضای فعال کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ بود و بعد از آغاز ریاست جمهوری او، به مدت یک سال در کاخ سفید سمت داشت.

ترامپ در واکنش به افشاگری‌های اوماروسا وی را گیج و فاسد و نیز در موضع‌گیری دیگری او را سگ دیوانه خطاب کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کاخ سفید دلار انتخابات دستمزد دولت ریاست جمهوری دلار رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید عروس ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) و استقبال از پرچم متبرک آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سه شنبه چهارم اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا با حضور هیئت اعزامی آستان قدس رضوی و ایرانیان دوستدار حریم اهل بیت علیهم السلام در محل رایزنی کشورمان برگزار شد.

در این مراسم حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، گفت: عشق به اهل بیت (ع) بویژه امام رضا(ع) همواره در قلب ایرانیان موج زده است.

ارزانی افزود: استقبال از پرچم متبرک آستان علی بن موسی الرضا(ع) جلوه ای از ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت است و این ارادت از هویت دینی و مذهبی ما نشأت گرفته است.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر جمعی از اندیشمندان و فعالان فرهنگی بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی به مالزی سفر کرده‌اند که تبادل تجربیات مشترک در زمینه های قرآنی، چاپ کتاب قرآن مشترک، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین از اهداف این سفر است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز خدمت به بارگاه مطهر رضوی را توفیق بی‌مانندی دانست و گفت: خدمت به خاندان اهل بیت علیهم السلام عزت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه وجود حرم امام رضا علیه السلام در ایران بزرگ ترین ظرفیت معنوی، معرفتی، فرهنگی و ایمانی است، گفت: ظرفیت معنوی و فرهنگی که در حرم رضوی وجود دارد موجب شده تا زائرانی که جهت زیارت به حرم مشرف می‌شوند، این نقطه را شروع تحول فردی خود قرار دهند.

در ادامه این برنامه قرائت دعای توسل و مداحی به همت حسین تفرشی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بازدید از موزه شهر ملاکا، دیدار با مدیران بنیاد نشر و کتابت قرآنی رستو و بازدید از این مجموعه، بازدید از مرکز هنرهای اسلامی مالزی، بازدید از کالج اسلامی الصوفا و دیدار با تامان داتو احمد رازلی و پاسداشت وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) از برنامه های این هیئت به مالزی است.

دیدار و گفتگو با سفیر جمهوری اسلامی در مالزی با حضور میهمانانی از بنیاد رستو، اهدای فرش منقش به تصویر داتوک عبداللطیف از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در مالزی و بازدید از مجموعه کتابخانه و نمایشگاه علمی تمدنی الحمرا ایستک در کوالالامپور از برنامه‌های هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در چهارشنبه (5 اردیبهشت) است.

در بازدید از بنیاد قرآنی رستو و دیدار با پروفسورعبداللطیف رئیس بنیاد رستو؛ قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.

دیگر خبرها

  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند