Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:11:03 GMT

اعتراض به حکم تخریب با آتش زدن لودر شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۲۵۰۵

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عاملان حمله به ماموران شهرداری و آتش‌سوزی لودر این سازمان خبر داد.

به نوشته کیهان، محمد صفری، در بیان جزئیات خبر گفت: پس از اتفاقات ناخوشایندی که روز پنجشنبه گذشته برای پرسنل واحد اجرائیات شهرداری اهواز رخ داد، که منجر به صدمه دیدن دو نفر ازکارکنان شهرداری شد، پلیس بلافاصله وارد عمل شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام یک طرح‌ریزی جامع و کامل و نیز با در دست داشتن احکام قضایی تخریب چهار ملک تجاری مسکونی به ابعاد حدود 2000 متر راهی منطقه مورد نظر شد که در طی این عملیات یک زمین‌خوار شرور و چهار نفر از همدستانش دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: سه ملک تجاری مسکونی توسط یک زمین‌خوار شرور تصرف و ساخته وقصد فروش آنها را داشت. وی افزود: نامبرده در این زمینه سابقه‌دار بوده و با ایجاد باندی که همگی سابقه شرارت و درگیری با عوامل شهرداری را دارند همواره در مقابل اجرای احکام قضایی ممانعت می‌کردند و در آخرین مورد، در یک اقدام گستاخانه لودر شهرداری را به آتش کشیدند و دو نفر از پرسنل شهرداری نیز در این اتفاق دچار سوختگی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اهواز شهرداری حکم تخریب اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: در ادامه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ناحیه سه منطقه با استقرار بلوک‌های سیمانی از ادامه ساخت بنا‌های تجاری غیرمجاز و فعالیت آنها جلوگیری شد.

حسین اخگر پور افزود: در دو عملیات ۱۵ عدد بلوک سیمانی مقابل بنا‌های تجاری غیرمجاز در محله نعمت آباد مستقر و در دو عملیات دیگر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی جلوگیری و در ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه تخریب شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بیشتر تصرفات غیرقانونی و بدون مجوز انجام شده بود. حسین اخگر پور از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه ۱۹ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید