Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این مسابقات با حضور ورزشکارانی از 13 کشور جهان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای جمعه تا یکشنبه /26 تا 28 مرداد ماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و ترکیه با چهار طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان با 2 طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی بزرگسالان تیم ایران سه طلا، 6 نقره و هشت برنز کسب کرد و به مقام قهرمانی رسید، تیم جمهوری آذربایجان با 2 طلا و 2 برنز دوم شد و برزیل با یک طلا در مکان سوم ایستاد.
در رده سنی جوانان تیم ترکیه با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با 2 طلا، چهار نقره و هفت برنز دوم شد و تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.
در رده نوجوانان تیم ایران با کسب پنج مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز اول شد، تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه دوم قرار گرفت و جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با سه برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
امروز و در روز پایانی مسابقات، کاراته کاهای 2 وزن رده سنی بزرگسالان به روی تاتامی رفتند که نتایج زیر به دست آمد:
در وزن منفی 60 کیلوگرم علی مسکینی از ایران /کرمانشاه/ با برتری مقابل محمد شایگان قهرمان شد و در وزن منفی 75 کیلوگرم سمیر محمداف /samir mohammadof/ از جمهوری آذربایجان با برتری مقابل علی اصغر آسیابری بر سکوی قهرمانی جای گرفت.
به گزارش ایرنا در چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته جام وحدت و دوستی 300 کاراته کا از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، ترکیه و آمریکا حضور داشتند.
این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و در 2 بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد.
در این پیکارها تیم ملی فرانسه با هشت کاراته کا، تیم ملی عراق با 25 کاراته کا، کویت با 23 کاراته کا، تیم ملی ترکیه با 25 کاراته کا، تیم جمهوری آذربایجان با 52 کاراته کا، تیم های افغانستان و پاکستان هر کدام با 15 کاراته کا شرکت داشتند.
روسای فدراسیون کشورهای، فرانسه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و رییس کمیته داوران از کشورهای بلژیک، دانمارک و نروژ میهمان ویژه این دوره از مسابقات بودند.
سمینار داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز در آستانه چهاردهمین تورنمنت بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی به میزبانی ارومیه برگزار شد.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برزیل جهان کمیته داوران مدال طلا آمریکا رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهل و پنجم لیگ جهانی کاراته کامبت با عنوان KC45 DUBAI و سری چهارم مسابقات جوجیتسو پیت سابمیشن موسوم به Pit Submission Series 4، اول اردیبهشت ماه در استادیوم ۵ هزار نفری تنیس دوبی برگزار خواهد‌ شد.

در دسته سنگین‌وزن، پویا رحمانی، نخستین مدال‌آور طلای تاریخ ایران در کشتی ساحلی در برابر 'کاینان دوراته' برزیلی که ۹ بار قهرمانی جوجیتسوی جهان را در کارنامه خود دارد قرار خواهد‌ گرفت.

در دسته پر‌ وزن، علی زرین‌فر، عضو سابق تیم ملی موی‌تای، نایب قهرمان بازی‌های جهانی ۲۰۱۷، قهرمان بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۱۷ و قهرمان سازمان مبارزه کونلون در سال ۲۰۲۳، در برابر 'هوآنگ شوارلو' چینی، دیگر مبارز با تجربه سازمان مبارزه کونلون و مبارز پیشین سازمان وان، مبارزه خواهد ‌کرد.

در دسته خروس‌ وزن، علی معتمد، مبارز پیشین سازمان وان نیز به مصاف 'آدام نوی' الجزایری-فرانسوی، دیگر مبارز اسبق این سازمان و دارنده دو عنوان قهرمانی جهان موی‌تای آماتور (ایفما) خواهد ‌‌رفت. این برای نخستین‌بار است که کاراته کامبت مسابقات خود را در خاورمیانه برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران