Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@04:25:24 GMT

عید قربان به آسایشگاه کهریزک دعوتید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۸۱۸

عید قربان به آسایشگاه کهریزک دعوتید

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، یکی از بهترین مکان هایی که می شود که روز عید قربان را آنجا گذراند آسایشگاه کهریزک است که همه اقشار مردم بدون در نظر گرفتن طبقات اجتماعی و طرز تفکر در کنار 1750 سالمند معلول و بیماران میتلا به ام اس روز عید را جشن می گیرند.

محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک با اشاره به اینکه همه پرسنل و مدیران برای برگزاری عید قربان از چند روز پیش آماده می شوند می گوید: برنامه های عید قربان در آسایشگاه از ساعت 5-4 صبح شروع می شود و نیکوکارانی که قبلاً به مکه مکرمه مشرف شده اند قربانیان خود را به آسایشگاه هدیه می کنند تا صرف نیازهای غذایی نیازمندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر سال استقبال مردم و اهدا کنندگان قربانی بیشتر می شود می گوید: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان، ورزشکاران، اعضای انجمن ها، سازمان های مرذم نهاد و آحاد جامعه دعوت می کنیم تا در جشن عید قربان در کنار سالمندان و معلولان باشند و به همین بهانه از آنها عیادت کنند.

حج واقعی اینجاست

بدون شک بسیاری از سالمندان و معلولان کهریزک به سفر معنوی حج نرفته اند و شاید حسرت این سفر را داشته باشند به همین دلیل است که مسئولان آسایشگاه کعبه ای را طراحی و ساخته اند و سالمندان، معلولان و بیماران مبتلا به ام اس در روز عید قربان دور ماکت کعبه میچرخند و با جان و دل با خدای خود راز و نیاز می کنند.

محسن پزشکی گفت: مانندسال های گذشته طواف نمادین خانه کعبه را در برنامه خود داریم و تعداد زیادی از معلولان و سالمندان و برخی از فرزندان زوج های معلول و همچنین فرزندان همکاران کارکنان آسایشگاه این مراسم را با ذکر لبیک برگزار می کنند.

وی در مورد وجود پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی افزود: برای دریافت نذورات و قربانی، دفاتری در سطح شهر داریم که به صورت همیشگی و دائم فعالیت می کنند و در روز قربان نیز گوسفندان قربانی را تحویل گرفته و به آسایشگاه منتقل می کنند.

ملاقات مردم از صبح روز عید آزاد است

پزشکی در پاسخ به این سوال که با توجه به احتمال شیوع بیماری "تب کنگو" وبرای جلوگیری آن از طریق دام هایی که به آسایشگاه هدیه می شود چه اقداماتی در نظر گرفته اید؟ گفت: ذبح گوسفندان زیر نظر کارشناسان دامپزشکی شهرستان شهرری انجام می شود. و در دو سال گذشته لاشه گوسفندان بعد از کشتار در کمتر از 24 ساعت به سردخانه منتقل می شود البته بر اساس مصرفمان بخشی را نگهداری می کنیم و بخش دیگر را که مازاد بر مصرف است، طبق برنامه ریزی های انجام شده به آسایشگاه های استان های دیگر که حوزه کاری آنها هم نگهداری از معلولان و سالمندان است ارسال می کنیم.

وی تاکید کرد: در روز عید قربان ملاقات عموم مردم از صبح روز عید آزاد است و بخش های مختلف آسایشگاه پذیرایی از مردم است.

انتهای پیام/

287 / 20 برنامه های عید قربان در آسایشگاه کهریزک عید سعید قربان تب کریمه کنگو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عید سعید قربان تب کریمه کنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

کد خبر 845242 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟