Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@23:17:51 GMT

برق گرفتگی جان کارگر مقنی را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۶۸۶۳

برق گرفتگی جان کارگر مقنی را گرفت

به گزارش پارس نیوز، 

امیر نژادرحیم، با بیان اینکه این حادثه ظهر امروز 29 مردادماه رخ داد، اظهار کرد: کارگری که در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان اردیبهشت این شهر مشغول حفر چاه بود ناگهان در حین انجام کار دچار برق گرفتگی شد.

وی با اعلام اینکه این حادثه  به‌علت رطوبت داخل چاه رخ داد، عنوان کرد: در این حادثه یک کارگر اهل روستای سرحوضک دچار برق گرفتگی شد و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش نشانی کاشمر ادامه داد: با اطلاع سایر کارگران، نجات گران آتش نشانی به محض رسیدن با در نظر گرفتن اصول ایمنی و قطع برق محل حادثه با ابزار ویژه نجات داخل چاه 10 متری رفته و مصدوم را به بالای چاه منتقل کردند.

نژادرحیم عنوان کرد: آتش نشانان پس از اینکه کارگر را تحویل امدادگران اورژانس داده متوجه شدند این فرد در همان ساعت اولیه که دچار برق گرفتگی شده جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: آثار برق گرفتگی بر روی بازوی سمت راست و مچ پای سمت چپ این مقنی کاشمری مشاهده شده است.

مسئول آتش نشانی کاشمر در پایان از کارگران ساختمانی خواست که به نکات ایمنی کار خود بسیار توجه داشته باشند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برق آتش نشانی آتش نشانی برق زمین فوت پارس گرفتگی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است

حالا گرچه سیلاب تقریبا در همه مناطق فروکش کرده و اوضاع به حالت ثبات برگشته است، اما رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور به همشهری گفت که همچنان در برخی مناطق جنوب سیستان‌وبلوچستان با مشکل محاصره آب مواجه هستیم.

ببینید:
سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس

بابک محمودی با بیان اینکه بیش از 53 شهرستان متاثر از بارندگی‌های شدید این چند روز بودند، گفت: «سیلاب در اغلب مناطق تا بعدازظهر جمعه، 31 اردیبهشت فروکش کرد، اما همچنان در زرآباد در جنوب سیستان‌وبلوچستان، آب‌گرفتگی ادامه داشت و تازه از روز گذشته گروه‌های امدادی ما توانستند برای امدادرسانی به این منطقه وارد شوند.»

او با بیان اینکه تخریب منازل به صورت محدود و کمتر از 60 مورد در همه مناطق تحت‌تاثیر بوده است، افزود: «این تخریب‌ها هم بر اثر سیلاب نبود و ناشی از بارندگی سقف برخی خانه‌های قدیمی و کاهگلی ریزش کرد.»

بیشتر بخوانید:
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟ | تخلیه ۵ روستا در سیستان و بلوچستان | سدی که برای نخستین بار پر شد

محمودی از فعالیت 5 بالگرد شامل 2 فروند هلال احمر، 1 فروند سپاه، 1 فروند ارتش و 1 فروند نیروی انتظامی برای امدادرسانی به روستاهای در محاصره، جابه‌جایی بیماران و مادران باردار و سرکشی به مناطق خبر داد و اظهار کرد:‌ «40 تن مواد غذایی با بالگرد در بین روستاها توزیع و همچنین به یکی دو روستا در ارتفاعات منطقه کهیر کنارک که آب گرفتگی شدید داشتند سرکشی شده است. بالگردها هنوز در حال امدادرسانی هستند.»

او با بیان اینکه بسیاری از جاده‌ها آسیب دیده است، ادامه داد: «اکیپ‌های امداد نجات از 5 استان معین وارد مناطق تحت‌تاثیر شده‌اند. همچنان 14 خودروی امدادی در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان در زرآباد و کنارک در حال ماموریت هستند و بیش از 700 نیروی امدادگر نیز در حال فعالیت هستند که در کنار نیروهای مردمی حدود 1500 نفر می‌شوند.»

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تا روز جمعه اکثر دسترسی‌ها باز شده است به دو سه نقطه در حاشیه دریای عمان اشاره کرد که به دلیل وسعت آب‌گرفتگی همچنان در محاصره سیلاب هستند.

محمودی در این باره به بندر تنگ اشاره کرد و افزود: «خود بندر هیچ آسیبی ندیده است، اما راه ارتباطی زمینی آن به طور کامل قطع شده و ساکنان از طریق راه دریایی و با قایق به چابهار در تردد هستند و همچنین سرکشی هوایی هم صورت گرفته است. حجم آب گرفتگی مسیر ارتباطی بندر چند کیلومتر است به طوری که نیروهای امدادی قادر به تخلیه آن نیستند و باید منتظر باشیم تا آب فروکش کند.»

کد خبر 845553 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع