Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@11:54:27 GMT

عرفه از اعیاد بزرگ اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۸۰۱

عرفه از اعیاد بزرگ اسلامی است

عضو جامعه مدرسین قم در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین با بیان این‌که برکات خداوند بی حد و حصر است، گفت: این روز، روز آمرزش گناهان است و در این روز فقط باید از خدا درخواست حاجت کرد. مردم در این روز برای خواندن دعا در مساجد و حسینیه‌ها حضور داشته باشند که یک همایش

فوق‌العاده‌ است. عرفه، شب و روز بسیار پربرکتی است که دعا در آن مستجاب و وسایل تقرب خدا در آن فراهم است و نباید از آن غفلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: عرفه عید بزرگی است و مردم در این روز ،راه بسیار

خوبی به‌سوی خدا می پیمایند، آن‌هم با بهترین عباراتی که ممکن است و خدای تعالی هم وعده اجابت همه ادعیه را در آن روز داده است.

آیت الله ممدوحی تاکید کرد: روز عرفه، روز عرفان و شناخت است و اگر کسی بتواند از دعاها استفاده کند و اهل اندیشه و فکر باشد، به شناخت خوبی خواهد رسید و آنچه اسلام به آن توجه دارد مسأله تفکر و اندیشیدن است.

عضو جامعه مدرسین در قم، دعای عرفه را یکی از بهترین ادعیه وارد شده در دین اسلام عنوان کرد و افزود:این دعا به ما کمک می کند تا هرچه بیشتر خود را بشناسیم.

وی، گفت: دعای عرفه از چند مطلب کلیدی برخوردار است که یکی از آنها شناخت پروردگار متعال از منظرهای گوناگون است و این موضوع، شناخت انسان را نیز به دنبال دارد.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عضو جامعه مدرسین قم نهم ذی الحجه روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • پوتین به رئیسی: پاسخ ایران، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود