Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:24:41 GMT

چند نکته طلایی برای خرید وسایل آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۶۳۱۸۴

چند نکته طلایی برای خرید وسایل آشپزخانه

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرده‌ریزهای آشپزخانه به قدری زیاد هستند که اگر بدون برنامه‌ریزی خرید کنید، ممکن است همه‌ی کابینت‌ها پر شوند؛ درحالیکه ممکن است از هیچ‌کدام از آن وسایل، سالی یک بار هم استفاده نکنید. پیشنهاد می‌کنیم خیلی از خرده‌ریزها را موردی و بر حسب نیازتان بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صفحه نکات ضروری برای خرید ظروف و وسایل آشپزخانه را بیان می‌کند.


مهم‌ترین نکته در هنگام خرید سرویس چینی، فرم ظرف و نقش روی آن است. بنابراین لازم است هنگام انتخاب به زیبایی فرم، طراحی، تعداد ظروف سرویس و کاربردی‌بودن ظرف‌ها دقت کنید.

‌‌ثبات رنگ ظروف در برابر شوینده‌های دستی و مواد شوینده‌ی ماشین ظرف‌شویی اهمیت زیادی دارد. سرویس‌های چینی باکیفیت، سبک و در عین حال بسیار سخت هستند. این ظرف‌ها و لعاب‌شان در برابر خط‌و‌خش مقاوم‏ند. لعاب مقاوم، از لب‌پرشدن ظرف‌ها جلوگیری می‌کند؛ علاوه‌براین ظروف چینی باکیفیت، در برابر حرارت‌ زیاد فرهای خانگی ترک نمی‌خورند. 


نکته مهم در خرید سرویس قاشق و چنگال این است که هنگام شست‌وشو آسیب نبینند؛ بنابراین هرچه جنس قاشق و چنگال محکم‌تر باشد، بهتر است. ست دوازده نفره‌ی قاشق و چنگال معمولا علاوه‌بر قاشق، چنگال و کارد غذاخوری، کف‏گیر، ملاقه، قاشق سوپ‌خوری، چنگال ماهی، کارد و چنگال میوه‌خوری، قاشق چای، شربت‌ و بستنی‌خوری، کارد استیک، کارد سرو کیک، ملاقه‌ی سس، قاشق و چنگال سالاد، گیره‌ی قند و شیرینی، قاشق عسل و قاشق شکر نیز دارد.



در خرید سرویس قابلمه بسیار دقت کنید. قابلمه‌های تفلون هم‌چنان انتخاب خوبی هستند؛ اما اگر قابلمه‌هایی با عمر بیش‌تر می‌خواهید، باید سراغ جنس‌های چدن، سرامیک یا استیل بروید. قابلمه‌های چدنی برای پخت طولانی با دمای متوسط به بالا مناسب هستند. این قابلمه‌ها حرارت را یکسان پخش می‌کنند و به دلیل مقاومت در برابر دمای بالا، برای سرخ‌کردن و پختن یا حتی در فر قراردادن بسیار مطلوبند.

قابلمه‌های استیل، نسبت به جنس‌های دیگر بهداشتی‌تر هستند. این قابلمه‌ها زنگ نمی‌زنند و هیچ واکنشی به مواد غذایی نشان نمی‌دهند؛ اما چون حرارت را به طور مستقیم انتقال می‌دهند، غذا در این نوع قابلمه‌ها سریع می‌سوزد. قابلمه‌های استیل برای پخت انواع خورش و غذاهای آب‌دار مناسب‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمای خرید نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • معین تقوی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • معرفی کابینت های جدید
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)