Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:53:58 GMT

آهنگریان در یک قدمی طلای ووشو

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۰۰۴۳

آهنگریان در یک قدمی طلای ووشو

سانداکار وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران با صعود به فینال بازی های آسیایی 2018 در یک قدمی کسب مدال طلا قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مبارزت  مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، عصر امروز (چهارشنبه) در سالن «جیکسبو» شهر جاکارتا در حال برگزاری است.


در وزن منهای 60 کیلوگرم مردان «عرفان آهنگریان» که پیش از این نمایندگان تایلند، یمن و کره جنوبی را از پیش روی برداشته بود به مصاف «سوریا پارتاپ» از هند رفت و با قدرت تمام در 2 راند متوالی، حریف را اسیر تکنیک های متنوع خود کرد تا خود را در فینال ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آهنگریان در راند دوم و در حالی که حریفش با مصدومیت روبرو شد با او مدارا کرد تا وقت به پایان برسد و سپس حریفش را به دوش کشید و از سکو پایین آورد.


عرفان، صبح فردا برای کسب مدال طلا با «وانگ ژوئه تائو» از چین رقابت می کند.

عرفان آهنگریان بازی های آسیایی جاکارتا 2018 ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عرفان آهنگریان بازی های آسیایی جاکارتا 2018 ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد