Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، فیلم «تنگه ابوقریب» با حضور اقشار مختلف مردم شب گذشته، 31 مردادماه بر روی پرده‌های سینمای مجتمع هنری آفتاب شیراز اكران شد.
در این اكران مردمی دو نفر از بازیگران این فیلم شامل مهدی پاكدل و علیرضا جدیدی نیز حضور داشتند كه بعد از پایان فیلم مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفتند.
همچنین مهدی شیعاوی، یكی از جانبازان شیمیایی جامانده از دوران آزادسازی تنگه ابوقریب كه در عملیات آزادسازی این تنگه نیز حضور داشته است، در این اكران مردمی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی پاكدل، بعد از اكران این فیلم به روی صحنه رفت و به مردم خوشامد گفت و تأكید كرد: از گردان 300 نفره آن روز كه به تنگه ابوقریب اعزام شدند، به اندازه تعداد دستان دست زنده ماندند و اكنون یكی از آن سرداران رشید این عملیات بزرگ اینجا هستند و من حرفی برای گفتن ندارم و اگر قرار است كسی تشویق شود كسی جز اینان نیستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي فيلم تنگه ابوقريب اكران مردمي شيراز بازيگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق