Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی آغاز شد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا خالقی‌فر در دقیقه 48  تک گل تیم ماشین‌سازی را زد و ماریون سیلوا فرناندز، مهاجم برزیلی ذوب‌آهن در دقایق 35 و 56 دو گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

قضاوت این بازی را یاسر همرنگ بر عهده داشت. او در این بازی به مسیح زاهدی از ماشین‌سازی و قاسم حدادی‌فر و ابوذر صفرزاده از ذوب‌‌آهن کارت زرد نشان داد. 

شاگردان امید نمازی با کسب سه امتیاز این دیدار،‌ 8 امتیازی شدند و موقتاً تا رتبه چهارم جدول صعود کردند. ماشین‌سازی نیز با پذیرفتن اولین شکست فصل خود،‌ در جایگاه دهم جدول باقی‌ ماند.

برای مشاهده جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان