Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - مدیر کل امور مالیاتی لرستان گفت: صد درصد جرایم قابل بخشش مودیان مالیاتی به شرط پرداخت اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشش، در طول هفته دولت در استان بخشیده می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا محمدی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه مودیان مالیاتی هم استانی اعم از حقیقی و حقوقی می توانند در طی این هفته با مراجعه به ادارات امور مالیاتی و پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده اعم از مالیات عملکرد و مالیات و عوارض ارزش افزوده، از این طرح بهره مند شده و نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: مودیانی که قبل از مصوبه مذکور نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام نموده اند نیز در خصوص مانده جرایم متعلقه مشمول این طرح می باشند.

 

طرح بخشودگی فرصتی استثنایی برای مودیان است

وی با بیان این که اجرای این طرح یک فرصت استثنایی برای مودیان هم استانی است ، اضافه کرد: طرح بخشودگی جرایم مالیاتی با هدف حمایت از همه بخش های اقتصادی از جمله تولیدکنندگان، صنعتگران، مشاغل، کسبه و مستغلات و بر اساس سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور و در راستای تحقق عدالت و همچنین وصول درآمدهای مالیاتی معوق اجرا می‌شود.


مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: لازم است بدانیم که جرایم ناشی از عدم تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی، کتمان درآمد، عدم تسلیم اظهارنامه، عدم ارائه ترازنامه و حساب سود و زیان به مدت سه سال از جمله جرایم غیرقابل بخشش است.


محمدی در پایان اظهار داشت: در طول هفته دولت، همکاران ما در ادارات مالیاتی استان این آمادگی را دارند تا پس از تکمیل درخواست بخشودگی جرائم توسط مودیان، نسبت به بخشودگی 100درصدی جرائم قابل بخشش آنان اقدام نمایند.

 

 

46

کلید واژه‌ها : فرارمالیاتی - وزارت امور اقتصادی و دارایی - تحریم اقتصادی - مالیات - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرارمالیاتی وزارت امور اقتصادی و دارایی تحریم اقتصادی مالیات استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۹۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام سازمان امور مالیاتی علاوه بر اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب کار‌هایی که میزان فروش خالص آن‌ها تا پایان شهریور پارسال، از ۱۸ میلیارد تومان بیشتر بوده، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی از سامانه مودیان هستند. طلافروشان نیز یکی از اصنافی اند که طبق قانون موظف بودند از دی پارسال به سامانه مودیان مالیاتی بپیوندند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم خان احمدی :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • ماجرای طلافروشان و سامانه مودیان مالیاتی
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض